Nickeroni

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement duurder dan telefonisch verkocht

Geachte heer, mevrouw,
TIjdens het gesprek met een vodafonemedewerker ten aanzien van de verlenging van mijn abonnement werd een abonnement verkocht: RED, 1 GB, onbeperkt bellen en sms voor €43 INCL BTW. Ik zou dan teruggaan van 2 GB naar 1 GB maar voor dat prijsverschil vond ik het prima.
Nu ik mijn rekening van juli goed heb bekeken blijkt dat ik aan een abonnementsprijs zit van 45,45 EXCL BTW...Dit is incl btw dus maandelijks een verschil van bijna €10,-
 
Ik weet niet hoe dit is gebeurd en ik weet dat de RED abonnementen nu zijn opgewaardeerd naar 2GB, maar ik heb daar geen €10 voor over...ik wil graag de afgesproken prijs betalen voor mijn abonnement.
 
Ik hoop dat ook dit is opgenomen en hoor graag zsm hoe wij dit kunnen oplossen.
Vr. Groet
 
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Nickeroni, allereerst welkom op het forum. De Red abonnementen zijn inderdaad opgewaardeerd van 1GB naar een 2GB internetbundel. Dit heeft echter geen invloed gehad op de prijs van het abonnement. Ik ga ervan uit dat het hier om een misverstand gaat. Ik raad je daarom aan contact op te nemen met onze collega's van de verkoopafdeling. Dan kunnen ze het even voor je nakijken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic