Cameleon

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Abonnement door laten lopen

ik heb een Red Excential abonnement wat over enkele maanden afloopt. Ik kan verlengen maar dan kom ik op een groter en veel duurder abonnement uit. Daar heb ik geen zin in.

Kan ik mijn bestaande abonnementsvorm ook gewoon door laten lopen zonder kostenverhoging ?

 

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Cameleon 
Ja hoor, je kan gewoon je abonnement laten doorlopen. Het voordeel is dan dat je elke maand kan veranderen naar een nieuw abonnement. Dus dan loopt je contract voor onbepaalde tijd door. 

Vul alleen nog even alle informatie in bij je profielinstellingen, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken of de prijs hetzelfde blijft. Er zijn kortingen op abonnementen die altijd doorlopen en sommige kortingen stoppen na je jaarcontract. Iemand van Vodafone kan dan even met je mee kijken wat je prijs blijft. Wil je het sneller weten dan kan je ook even in je My Vodafone app kijken of de klantenservice bellen 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Cameleon

Yes, het is zeker mogelijk om je bestaande abonnement door te laten lopen. Je bent zeker niet verplicht om te verlengen als je contract is afgelopen. Met een verlenging kan ik mij ook voorstellen dat je juist een scherpere deal wilt t.o.v. je huidige abonnement. Voor de zekerheid heb ik je een voucher per e-mail toegestuurd. Daar vind je de abonnementen en als je via mijn voucher bestel dan krijg je zelfs nog een beetje extra korting. Mogelijk dat het verlengen dan wel interessanter wordt 🙂

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Hartelijk dank voor je reply

Ik heb helaas geen voucher in mijn mail aangetroffen ?

Graag in de herhaling zodat ik eea kan lezen

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

voucher gevonden. mail stond in de spambox

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ik heb eea bekeken. Het aanbod zou voor mij op RED uitkomen omdat ik meer dan 150 belminuten per maand gebruik. zit op ca 300

Maar dan krijg ik nog meer data en ik gebruik haast niets per maand. ik kan dus 2 dingen doen. Mijn Red Essential door laten lopen of bij de dochter van Vodafone gaan shoppen ?  Of is het mogelijk dat jij mij die extra korting kan regelen op mijn bestaande abonnement, want dan laat ik die netjes doorlopen met verlaagde kosten per maand ?  Ik hoor graag van je

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Grappig om te zien dat mensen altijd weer proberen om op alle manier korting te krijgen 😉 - Zou ik ook doen! 😎 - Maar nee, de korting die je krijgt is voor een nieuw abonnement en niet om je oude abonnement prijs te verlagen. Dus je kan overstappen naar een nieuw abonnement binnen Vodafone, overstappen naar een dochter van Vodafone, of gewoon je huidige abonnement laten lopen en wie weet kom je straks nog wel een heel ander mooi abonnement tegen en kan je elke maand gewoon je abonnement opzeggen bij Vodafone. 

Ik zelf, als ik daar iets op mag zeggen, zou kiezen voor het doorlopen van je huidige abonnement en dan kan je altijd nog even rond kijken of je ergens anders een mooier abonnement tegen komt. Dan overhaast je jezelf niet en wie weet ben je dan ook nog gewoon gelukkig met je huidige abonnement. 

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja, misschien is dat voorlopig wel de beste aktie

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Wat je misschien ook nog kan doen, is verlengen met een Start M of L en dan de bundel onbeperkt bellen aanzetten van 4 euro per maand. Waarschijnlijk ben je dan toch nog goedkoper uit dan dat je nu betaalt? 🙂

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Nee, ik kom dan net iets duurder uit

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Dan heb je nu een wel heel goedkoop Red Essential 😊

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Ja dat klopt. Icm Ziggo en Friends & Family korting

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Helaas is het niet mogelijk om nog eens korting op je abonnement te zetten @Cameleon. Het kan zijn dat je voorheen al gebruik hebt gemaakt van een actie waardoor je een leuke deal had. Hierdoor kan het zijn dat je nu duurder uit bent met verlengen (zelfs via de mail van mijn collega). Door het jaar heen zijn er verschillende acties waarvan je gebruik kunt maken en veranderen onze abonnementen om de zoveel tijd. Denk hierbij aan meer data, extra voorwaarden, meer belminuten, een ander tarief etc. Mocht je een persoonlijk aanbod willen, dan mag je hiervoor bellen met mijn collega's via 0800-0560 of ons een bericht sturen via Facebook Messenger. Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor. 
 

Cameleon
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Cecilia,

ik heb vanavond met de Saves Desk gebeld op advies van pauline van de servicedesk

Die zouden volgens haar voor mij wat extras kunnen betekenen ?

Helaas, ik ben nu helemaal doodongelukkig want die wisten mij te vertellen dat de kosten van mijn huidige Red Essential abonnement volgende maand driftig omhoog gaan..???

Ik ga dan zelfs meer betalen als het nu mogelijk aangeboden Red abonnement ?

Wat is dit nu voor een doen..?

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic