Denk goed na voordat je een abonnement bij Vodafone neemt!
Ik heb ca 3 jaar geleden een abonnement bij Vodafone genomen voor iPad. Na ca 1,5 jaar ben ik voor mijn werk naar het buitenland verhuisd. Uiteraard wilde ik toen mijn abonnement opzeggen. Ik heb verschillende malen via de website geprobeerd de klantenservice te bereiken en hun te verzoeken het contract te beëindigen. Na ruim 1 jaar proberen via de website en brieven mijn abonnement te beëindigen is dit niet gelukt. Geen enkele reactie!
Uiteindelijk ben ik begonnen mijn automatische betaling terug te laten storten. Pas na 6 maanden kwam Vodafone eindelijk met een reactie: mijn contract werd beëindigd! Eindelijk gelukt.
Echter, het verhaal is niet over. Nu krijg ik via het incasso bureau een aanmaning om alsnog bijna 100,00 euro te betalen. Schandalig! Het argument is nu dat ik mijn contract had moeten opzeggen! Als Vodafone aangeeft hoe ik dat had moeten doen.
Hopelijk hebben ze nu de beleefdheid om te reageren!
Denk na voordat je met hen een contract aangaat! Het contract heeft mij een hoop meer per maand gekost dan het duurste abonnement op de markt.
Maarten