koenen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement automatisch verlengd voor einde contractdatum?

Het lijkt erop dat mijn abonnement automatisch is verlengd voordat deze is verlopen!

Ik log zojuist in om na te gaan wat de precieze einddatum is van mijn contract, voor zover ik wist is dit ergens in janurari 2014. Nu zie ik dat de einddatum van mijn abonnement ineens 12 januari 2016 is?! Dus mijn abonnement is voor de einddatum al automatisch verlengd? Dat kan mij niet de bedoeling lijken...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
koenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou ze gaan de einddatum herstellen naar 2014.
Alleen waarom een datum aanpassen 2 weken moet duren?....

Bekijk in context

6 Reacties 6
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hoi @koenen

Dat is heel vreemd wij verlengen nooit abonnementen zonder dat er een bestelling geplaatst is. Ik raad je aan om even met de klantenservice contact op te nemen om te vragen waarom je einddatum ineens veranderd is.
koenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Nou ze gaan de einddatum herstellen naar 2014.
Alleen waarom een datum aanpassen 2 weken moet duren?....
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Nu, het simpele antwoord is dat het na de kerst altijd ontzettend druk is hier. Opzich is dit inderdaad een kleine wijziging, maar heel veel kleine wijzigingen maken samen toch erg veel werk. Waarschijnlijk gaat het nog wel iets sneller hoor 🙂
koenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb gisteren inderdaad al een sms gehad dat de contractdatum aangepast is naar 13-01-2014. (waarom de datum +1 dag is geen idee, maar ok).
Echter op myvodafone staat de einddatum nog op 12-01-2016. Kan het zijn dat deze gegevens wat langer nodig hebben om te updaten? Ik hoop wel dat dit binnenkort hersteld is zodat ik mijn abonnement kan verlengen/aanpassne naar een goedkoper abonnement aangezien ik een 'te duur' abonnement heb (teveel data en minuten)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Goed om te horen dat het is aangepast. Het kan inderdaad een aantal dagen duren voordat je dit ook terugziet op je My Vodafone account. Ga ervan uit dat het niet al te lang meer duurt.
koenen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Woensdag stond de einde contractdatum in myVodafone inderdaad ook weer correct. Echter bleek donderdag dat bij het verlengen van mijn contract er ergens nog een order openstond waardoor de aanvraag weer vertraging oploopt. Deze 'order' bleek dus het herstellen van de contractdatum.
De aanvragende partij wacht nu opnieuw op goedkeuring van vodafone op een hernieuwde aanvraag. Ik ben benieuwd of alles nu op korte termijn geregeld is...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic