DisIs010

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement annuleren

Beste forumleden,

Ik zit met een vraag. Ik wil mijn abonnement mogelijk opzeggen bij Vodafone. Mijn vraag is dan ook, als ik mijn huidig contract openbreek en dan een nieuw contract krijg, is het dan mogelijk het abonnement stop te zetten (omdat het een nieuw contract is en je opzegtermijn hebt)?

Groet,

Isis
6 Reacties 6
MissRed

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kunt alleen met één maand opzegtermijn opzeggen wanneer je contractvrij bent. Loopt je contract bijvoorbeeld tot mei 2018 en je verandert je abonnement (waarmee je deze 'openbreekt') verandert dit niks aan je einddatum en dus ook niet aan de opzeggingsmogelijkheid. Hiervoor gelden mogelijk andere regels bij het gebruik vam Next, waarmee je je toestel afkoopt om een nieuwe te kunnen toevoegen aan je abonnement. In dat geval zou ik toch even contact opnemen met de klantenservice 🙂
Juul1

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Beste,
Met Vodafone Next is het mogelijk om je contract "open te breken" De voorwaarden zijn:
Met Vodafone NEXT kun je al na 4 maanden tijdens je contract wisselen van telefoon. Handig wanneer je huidige toestel stuk of kwijt is. Of wanneer je gewoon de allernieuwste smartphone wilt hebben. Heb je Sim Only? Dan kun je al na 2 maanden overstappen naar een abonnement met telefoon. Hou je oude mobiel of ruil 'm in om je nieuwe telefoon mee te betalen.

Meer info vindt je op: https://www.vodafone.nl/vodafone-next/

Mvg
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi DisIs010,

Is de gegeven informatie zo duidelijk of kunnen we nog iets voor je betekenen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic