2000jik

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement annuleren

Ik kan sinds kort mijn abonnement verlengen, onder ander via de My Vodafone site en app.

1) Maar kan bij beide, niet de HTC one M9 selecteren.

2) In de winkel kan dit weer wel. Alleen is de keuze niet perfect voor mij.
Onlangs ook op de site prijsvergelijken.nl kan ik meerdere en zelfs betere
abonnementen kiezen met de HTC one M9.
Voorbeeld is bijvoorbeeld 'provider' belsimpel.nl met een goede aanbieding:
3 GB (4G), bellen en sms onbeperkt, 2 jarig abonnement, kosten per maand € 39,- (€ 936,- voor 24 maanden)
en geen toestel kosten.
Bij de Vodafone winkel betaal ik € 3,- meer en krijg ik maar 2 GB (4G) en 300 sms of bellen en geen toestel kosten.

Hoop dat iemand mij punt 1 en 2 kan uitleggen?
En zie ik iets over het hoofd (adertje onder het gras)?

Alvast dank voor jullie reactie.
Groet,
Job

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Als de telefoon er niet tussen staat kan het zijn dat hij niet meer wordt aangeboden via de online shop. Je zou hier eens over kunnen bellen met de klantenservice. De afdeling verkoop kan kijken of ze hem wel kunnen aanbieden.
Het kan zijn dat je bij belsimpel een HTC goedkoper krijgt met een abonnement. Dit heeft te maken met hun marketing.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Als de telefoon er niet tussen staat kan het zijn dat hij niet meer wordt aangeboden via de online shop. Je zou hier eens over kunnen bellen met de klantenservice. De afdeling verkoop kan kijken of ze hem wel kunnen aanbieden.
Het kan zijn dat je bij belsimpel een HTC goedkoper krijgt met een abonnement. Dit heeft te maken met hun marketing.

Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
wat is het uiteindelijk geworden? Ben je toch voor de HTC M9 gegaan of heb je een andere telefoon gekozen?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
2000jik , omdat we niets meer hebben gehoord, sluiten we dit topic over 48 uur. Je kunt er dan niet meer op reageren. Hopelijk is het nog gelukt bij Vodafone te verlengen en ben je inmiddels al druk aan de slag met je toestel 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic