Hi @Roel3, welkom hier.
Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat er voor 3 van de 4 nummers op dit moment een uitportering is goedgekeurd met 1 maand opzegtermijn. Dit gaat om de Red Together Extra aansluitingen binnen je abonnement welke maandelijks opzegbaar zijn en waarbij dus geen sprake was van een jaar- of 2jarig contract. Het nummer eindigend op 514 is de hoofdaansluiting (Red Together) waar de Red Together Extra aansluitingen onder vallen. Het Red Together abonnement heeft wel een contract en om deze reden lukt het KPN dus niet om dit nummer te porteren.
Er is een case aangemaakt naar onze netwerkcrew om de verbinding te onderzoeken. Helaas is deze case niet goed verwerkt en gesloten. Er is namelijk recent een nieuw proces ingericht, waardoor er niet direct meer een case wordt gecreëerd, maar waarvoor via de chat contact opgenomen moet worden met onze klantenservice. Ik wil je vragen om via deze pagina een chat te starten. Zij kunnen de verbinding en dekking dan voor je controleren. Mocht er verder onderzoek nodig zijn, dan zullen zij dit doorzetten naar onze netwerkcrew. Op basis van de uitkomsten van dit onderzoek wordt dan bepaald of je jouw contract van de Red Together aansluiting mag en kan ontbinden, waarna KPN het nummer eindigend op 514 kan overnemen.