Phoenix

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement afsluiten (als je buitenlands bent)

Beste Vodafone,

Een jaar geleden wou ik een abonnement afsluiten in een van de Vodafone winkels. Toen krijg ik te horen dat het zonder paspoort niet kan (ik heb geen paspoort maar wel een identiteitsbewijs, waarmee ik binnen de hele EU kan reizen). Een paar dagen geleden heb ik met Klantenservice van Vodafone gebeld en daar hebben ze gezegd dat het niet meer zo is, en dat ik met een identiteitskaart (die nogmaals geldig is in alle europese landen) ook een abonnement kan afsluiten. Hoe zit dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
sorry mijn excuses daar heb ik inderdaad over heen gelezen.
Dan is het inderdaad alleen mogelijk met een paspoort

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Phoenix

Tegenwoordig kun je met een geldige idkaart of paspoort een nieuw abonnement afsluiten.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag

Groetjes Steven
Phoenix
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Steven,

Van de Klantenservice heb ik net een ander antwoord gekregen - met een paspoort kan het, met een identiteitskaart niet. 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Phoenix

Zo ver ik weet moet dit gewoon mogelijk zijn. (althans met een Nederlandse Identiteitskaart) het is namelijk een geldig document. Tevens heb ik hem zelf ook zo afgesloten

Groetjes Steven
Phoenix
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
De titel van mijn bericht is "Abonnement aflsluiten (als je buitenlands bent)" dus het gaat me juist om een buitenlandse IDkaart. 🙂 Dat het met Nederlandse documenten mogelijk is, is vanzelfsprekend.
Anonymous
Niet van toepassing
sorry mijn excuses daar heb ik inderdaad over heen gelezen.
Dan is het inderdaad alleen mogelijk met een paspoort
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic