shvi

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afkopen met nummerbehoud

Ik wil graag overstappen naar een andere provider. Ik heb een mooi nummer dat ik graag mee wil nemen. Abb. loopt af in sept. moet dus 4 maanden afkopen, ok dat verlies neem ik.
Krijg ik te horen dat afkoop mogelijk is maar dat je het nummer niet meekrijgt. Het nummer wordt pas vrijgegeven aan het eind van de periode.
Wat is dan de reden om af te kopen? Ik dacht dat een nummer persoonlijk is en in kan in het contract nergens vinden dat je het nummer aan de provider 'verpandt' als je een abb. afsluit.
Het is toch raar dat ik het nummer niet vrij mee mag nemen als ik verder alle financiele verplichtingen voldoe (betalen van abb. kosten)

Rare zaak
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
shvi, een afkoop met nummerbehoud zou wel mogelijk moeten zijn. Het klopt dus niet dat dit niet mogelijk zou zijn. Ik raad je aan om hierover opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
shvi, een afkoop met nummerbehoud zou wel mogelijk moeten zijn. Het klopt dus niet dat dit niet mogelijk zou zijn. Ik raad je aan om hierover opnieuw contact op te nemen met onze klantenservice.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi shvi

Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Zoals Marc aangeeft, is er wel een procedure voor.

We zijn benieuwd!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic