AliOsmanOk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afgelopen??

Dag ik zie dat mijn abonnement afgelopen is, maar volgens mijn administratie is er nog 4 maanden te gaan voor het afloopt. Is er een foutje of is mijn administratie incorrect? Ik kan sinds 18 maart niet bellen/gebeld worden.

*edit moderator* 06nummer verwijderd.

Met vriendelijke groeten,

Ok
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @AliOsmanOk ,

Zou je s.v.p je telefoonnummer uit je bericht kunnen verwijderen? Deze hoort niet op het internet. Alvast bedankt.

Daarbij kun je voor deze vraag even het beste de klantenservice inschakelen zodat zij kunnen kijken wat er aan de hand is.
Anonymous
Niet van toepassing
Even een aanvulling op@SamsungExpert,

Wij kunnen niet in de systemen van Vodafone waardoor wij deze vraag niet kunnen beantwoorden voor je.

Via www.vodafone.nl/support/contact kun je zien op welke manieren je contact kunt opnemen met de klantenservice.
De einddatum van je contact staat tevens vermeld in my vodafone. Heb je het contract niet opgezegd dan wordt deze iedere maand stilzwijgend verlengd. Ga je hem opzeggen dan heb heb je een maand opzegtermijn.

Groetjes stevied86
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@AliOsmanOk

Het antwoord van @stevied86 kan ook meteen het antwoord zijn op de vraag. Heb je misschien in februari al opgezegd en was je misschien in de veronderstelling dat het hierdoor pas op de einddatum van je contract zou stoppen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten om dat topicstarter helaas niet meer reageert.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic