Goedemorgen, onlangs ben ik overgestapt naar Ziggo. Om gebruik te kunnen maken van de voordelen heb ik ook een mobiel abonnement afgesloten bij Vodafone. Ter bevestiging krijg ik netjes een samenvatting van de overeenkomst. Hierop is de combinatiekorting verrekend en zijn er geen afsluitkosten in rekening gebracht. So far so good. Enkele uren later krijg ik van Vodafone het contract via mail toegestuurd, hierop is de combinatiekorting (€ 2,50) niet verrekend en zijn er wel afsluitkosten in rekening gebracht. Het mobiel abonnement gaat overigens 7 maart a.s. in. Hoe zit dit?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @TonM1965
Thanks voor jouw seintje. Bij deze is een creditnota opgemaakt voor de eenmalige kosten van € 25,- 🙂
Hi @TonM1965, welkom hier!
Wat leuk dat je zowel bij Ziggo als Vodafone een abonnement hebt afgesloten en op basis hiervan gebruik gaat maken van de Gratis Extra's. Het klopt dat de extra korting die je ontvangt op jouw Vodafone abonnement als je Ziggo en Vodafone combineert niet staat vermeld in het contract. Het betreft namelijk geen contractuele korting, maar een korting die alleen geactiveerd wordt zodra Ziggo en Vodafone op hetzelfde adres worden afgenomen. Dit is dus een voorwaarde voor deze aanvullende korting, waardoor deze niet contractueel wordt vastgelegd. Zodra beide abonnementen actief zijn worden de Gratis Extra's binnen 2 weken geactiveerd.
Wat betreft de aansluitkosten neem ik graag nog een kijkje voor je achter de schermen. Wil je hiervoor jouw Community profiel aanvullen met je adresgegevens?
@Cecilia gegevens ingevuld
@TonM1965 Helaas vind ik geen gegevens. Dit heeft ermee te maken dat er nog geen actief abonnement is aan de Vodafone kant. Wil je in jouw Community profiel zowel het mobiele nummer als het bestelnummer vermelden onder ''persoonlijke informatie''? Dan voer ik daar nog een zoekopdracht voor je op uit.
@Cecilia Gegevens aangevuld. Ik vraag me ook af of je überhaupt iets kan zien. Mijn Ziggo-abonnement is nog niet door het klantensysteem heen.
@TonM1965 Op basis van het bestelnummer kon ik de bestelling opzoeken en ook het besteloverzicht en het contract wat je per e-mail hebt ontvangen. Het is helaas niet zo dat als je al Ziggo afneemt of besteld deze eenmalige kosten standaard worden kwijtgescholden. Dit staat ook vermeld op deze pagina bij het bestellen van je huidige abonnement Start M. Hier wordt ook aangegeven dat je deze eenmalige kosten betaalt, tenzij anders vermeld staat. Dit laatste kan bijvoorbeeld het geval zijn bij een tijdelijke actie. Bij de bestelling zie ik niet terug dat er gebruik is gemaakt van een actie hiervoor. Ook staan de eenmalige aansluitkosten vermeld in zowel het besteloverzicht als in het contract.
Ook kan ik op dit moment niet een actie vinden waarbij deze eenmalige aansluitkosten worden kwijtgescholden. Mocht je bijvoorbeeld een screenshot hebben gemaakt tijdens het plaatsen van de bestelling waaruit anders blijkt, dan ontvang ik die graag van je.
Thanks @TonM1965! Ik ben nu op basis van jouw screenshots gaan zoeken en vond deze aanbieding. Dit lijkt dezelfde aanbieding te zijn. De kans is groot dat het systeem deze aanbieding niet heeft gepakt, omdat je ten tijde van de bestelling nog geen actief Ziggo abbonnement had. De aansluitkosten wil ik dan ook voor je gaan vergoeden. Wij kunnen deze vergoeden zodra ze op de factuur staan, dus wil je mij hier een seintje geven zodra je de 1e factuur hebt gekregen?
@Cecilia Dankjewel! Zal ik doen
Hoi @Cecilia, de eerste factuur is binnen. Daar staan inderdaad aansluitkosten op van € 25. Weet jij zo voldoende om de aansluitkosten te vergoeden, zoals jij eerder hebt aangegeven?
Hi @TonM1965
Thanks voor jouw seintje. Bij deze is een creditnota opgemaakt voor de eenmalige kosten van € 25,- 🙂
@Cecilia Dankjewel voor je interventie!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.