Ik heb begin deze week mijn bestaande abonnement ‘verlengd’ (veranderd/uitgebreid) naar Red Together, in combinatie met een blauwe iPhone 12 256GB. De levertijd stond (op het moment van bestellen) op 24 november (voor zowel “voor” als “na 24 oktober besteld”) maar is nu verschoven naar tussen 7 en 20 december. Wel meldt Vodafone dat de startdatum van het nieuwe (veel duurdere) contract de datum van bestelling is, te weten 23 november.
Ondertussen kan ik nog geen gebruik maken van de meerwaarde van dit nieuwe abonnement. Ik heb deze combinatie gekozen, onder meer vanwege de dual-SIM mogelijkheid. Een van mijn nummers wordt begin december geporteerd naar een eSIM, waar ik nu dus geen gebruik van kan maken. Ik vind dan ook dat Vodafone dit abonnement dus pas mag laten ingaan op het moment dat et toestel van die bestelling geleverd wordt. Hoe dit te regelen?
Ik vind dit natuurlijk heel vervelend. In het uiterste geval moet (en kan) ik mijn bestelling natuurlijk annuleren, maar dat wil ik liever niet.