GJvG56

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement RED Essential (SPECIAL)

Toen Vodafone en Ziggo samengingen (ik had al Ziggo Mobiel)  is mijn abonnement omgezet naar een speciaal Abonnement voor Ziggo - gebruikers. Dit Red Essentisl (Special) abonnement bestaat uit Onbeperkt bellen en SMS-en en een databundel van 3Gb die vanwege combinatie Vodafone en Ziggo gebruik wordt verdubbeld.  Ik betaal voor dit Abonnement 15,-- euro. Nu krijg ik de melding dat ik mijn abonnement kan verlengen.  Ik wil dit graag doen icm de aanschaf van een telefoon. Helaas staat dit abonnement niet in de keuzerij waardoor ik minimaal 7 euro duurder uit ben, weliswaar met  een grotere databundel, maar die heb ik niet nodig.

Waarom kan ik mijn bestaande abonnement niet VERLENGEN (zoals aangeboden) maar moet ik een nieuw abonnement aanschaffen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @GJvG56 
Als je een abonnement gaat verlengen of een nieuw abonnement afsluit dan komen altijd de oude voorwaarden te vervallen en krijg je te maken met nieuwe prijzen, nieuwe aantal data en voorwaarden. Wil je dit niet dan kan je beter gewoon je abonnement behouden en niets doen (stilzwijgend verlengen) en een los toestel kopen. 

Dat is eigenlijk met alle abonnementen zo en volgens mij ook bij elke provider. En dat de prijs hoger ligt komt waarschijnlijk door meer data en de prijzen zijn toch zo ie zo anders dan een aantal jaren terug. Hopende dat je hier iets aan hebt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @GJvG56 
Als je een abonnement gaat verlengen of een nieuw abonnement afsluit dan komen altijd de oude voorwaarden te vervallen en krijg je te maken met nieuwe prijzen, nieuwe aantal data en voorwaarden. Wil je dit niet dan kan je beter gewoon je abonnement behouden en niets doen (stilzwijgend verlengen) en een los toestel kopen. 

Dat is eigenlijk met alle abonnementen zo en volgens mij ook bij elke provider. En dat de prijs hoger ligt komt waarschijnlijk door meer data en de prijzen zijn toch zo ie zo anders dan een aantal jaren terug. Hopende dat je hier iets aan hebt. 

bartvries

Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
GJvG56 wrote:

Toen Vodafone en Ziggo samengingen (ik had al Ziggo Mobiel)  is mijn abonnement omgezet naar een speciaal Abonnement voor Ziggo - gebruikers. Dit Red Essentisl (Special) abonnement bestaat uit Onbeperkt bellen en SMS-en en een databundel van 3Gb die vanwege combinatie Vodafone en Ziggo gebruik wordt verdubbeld.  Ik betaal voor dit Abonnement 15,-- euro. Nu krijg ik de melding dat ik mijn abonnement kan verlengen.  Ik wil dit graag doen icm de aanschaf van een telefoon. Helaas staat dit abonnement niet in de keuzerij waardoor ik minimaal 7 euro duurder uit ben, weliswaar met  een grotere databundel, maar die heb ik niet nodig.

Waarom kan ik mijn bestaande abonnement niet VERLENGEN (zoals aangeboden) maar moet ik een nieuw abonnement aanschaffen?

Verlengen is aanpassing prijs, product (bundels) en voorwaarden. Dat kan soms positief uitpakken (b.v. dat je niet meer nadat je databundel OP is gewoon tegen een prijs per MB doorbetaald) maar ook negatief, b.v. dat intro kortingen verdwijnen.

Je hoeft niet te verlengen, zolang jij tevreden bent met je lopende aanbod van prijs, bundels en voorwaarden blijft je abonnement maandelijks opzegbaar.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic