GJvG56 wrote:
Toen Vodafone en Ziggo samengingen (ik had al Ziggo Mobiel) is mijn abonnement omgezet naar een speciaal Abonnement voor Ziggo - gebruikers. Dit Red Essentisl (Special) abonnement bestaat uit Onbeperkt bellen en SMS-en en een databundel van 3Gb die vanwege combinatie Vodafone en Ziggo gebruik wordt verdubbeld. Ik betaal voor dit Abonnement 15,-- euro. Nu krijg ik de melding dat ik mijn abonnement kan verlengen. Ik wil dit graag doen icm de aanschaf van een telefoon. Helaas staat dit abonnement niet in de keuzerij waardoor ik minimaal 7 euro duurder uit ben, weliswaar met een grotere databundel, maar die heb ik niet nodig.
Waarom kan ik mijn bestaande abonnement niet VERLENGEN (zoals aangeboden) maar moet ik een nieuw abonnement aanschaffen?
Verlengen is aanpassing prijs, product (bundels) en voorwaarden. Dat kan soms positief uitpakken (b.v. dat je niet meer nadat je databundel OP is gewoon tegen een prijs per MB doorbetaald) maar ook negatief, b.v. dat intro kortingen verdwijnen.
Je hoeft niet te verlengen, zolang jij tevreden bent met je lopende aanbod van prijs, bundels en voorwaarden blijft je abonnement maandelijks opzegbaar.