Denise_89

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abo verlengt met sim only, telefoon kapot, kan ik toch nog een nieuwe telefoon bestellen?

Hallo,

Per 27-01-2018 wijzigt mijn huidige abonnement naar een Sim only abonnement, omdat ik dacht dat mijn iphone het nog wel een jaar zou volhouden.
Helaas is toch mijn iphone nu kapot gegaan. Kan ik het sim only abonnement nog annuleren en een abonnement met nieuwe iphone bestellen?
Dan wordt het abonnement uiteraard duurder.

Mvg Denise
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Denise_89, het klopt dat dit pas 2 maanden na de ingangsdatum kan. Zie ook https://vodafone.nl/next.

Bekijk in context

5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Denise_89,

Dat is minder als je iPhone kapot is gegaan. Voor deze vraag kun je het beste even contact opnemen met de klantenservice, dan kan worden bekeken wat de opties zijn.

Via het forum is het niet mogelijk te switchen van abonnement of deze te wijzigen.

Vriendelijke groet,
Denise_89
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist contact gehad en daar werd aangegeven dat ik vanaf 27 maart 2018 een telefoon erbij zou kunnen bestellen.
Wel vreemd dat dat niet nu al kan, aangezien ik dan een duurder abonnement zou betalen.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Denise_89, het klopt dat dit pas 2 maanden na de ingangsdatum kan. Zie ook https://vodafone.nl/next.
Denise_89
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankjewel! 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic