sanderscholten

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abo verlengen geeft error

Hi,

ik probeer mn abo te verlengen vanuit mijn vodafone klantaccount. Echter van stap 2 naar stap 3 in het orderproces springt het systeem naar een ander type sim dan ik nodig heb. Ik selecteer Nano en in stap 3 is dit ineens RFC geworden.

Lijkt me een fout. Hoe verleng ik nu?

Sander
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey sanderscholten,

Ik zie dat er nog niemand heeft gereageerd. Allereerst sorry voor de late reactie.
Wat je kunt doen is de cookies verwijderen van je browser en of een andere browser gebruiken.
Tevens kun je ook verlengen via de winkel of de klantenservice.

Groetjes Stevied86
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@sanderscholten,

Leuk om te lezen dat je je abonnement wilt verlengen! Ik ben benieuwd of het inmiddels gelukt is 🙂 Laat je ons wat weten?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer ontvangen. Ik zal het topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic