jonnemeyke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abo verlengd, nieuwe sim-kaart werkt niet

Vorige week heb ik mijn SIM-only abonnement verlengd, ik heb hiervoor een nieuwe sim-kaart gekregen. Ik heb deze nieuwe SIM-kaart in mijn telefoon gedaan, maar nu kan ik niet bellen / gebeld worden. Hij geeft de melding '; niet aangemeld bij netwerk'. Terwijl er in MyVodafone staat dat er geen SIM-kaarten zijn om te activeren...
De Helpdesk kan ik niet bellen.. Wat nu? Moet ik mijn oude SIM-kaart weer gebruiken?
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi jonnemeyke,

Mocht je niet kunnen bellen zoals je al vermelde in je bericht kun je gelukkig wel gebruik maken van de Live Chat ;)! En ook de mogelijkheden via Twitter & Facebook heb je nog.

Helaas kunnen we je niet verder helpen op het forum met je vraag omdat hiervoor interne informatie en details voor nodig zijn.
Anonymous
Niet van toepassing
jonnemeyke

Je kunt hiervoor ook altijd bellen met het nummer 0900-0940 of via 316-54500100
Zorg er wel voor dat je alle klant gegevens bij de hand hebt.

Groetjes Stevied86
PimNieuwenh

Stamgast
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
Je kunt daarnaast, zoals je zelf al aangeeft, ook je oude SIM Kaart nog even in een toestel stoppen. Aangezien je je nieuwe kaart nog niet hebt kunnen activeren zal die nog gewoon actief hebben, en heb je daarmee de mogelijkheid om nog contact op te nemen met de klantenservice, via 1200.

Laat je ons weten of je op een van de manieren het probleem hebt kunnen verhelpen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
stevied86 @jonnemeyke

Voor het activeren van de simkaart kan het beste 0800-1258 of My Vodafone worden gebruikt. Dat is tevens een gratis nummer. Is het nog gelukt, Jonnemeyke?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic