Playerturk070

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbononent

Hallo beste werkers van Vodafone ik had op 29-03-2013 een abbonoment aangeschaft maar toen ik op vodafone app keek zag ik daar geen mb meer over heb en maar 7 minuten over terwijl ik 200 mb internet moet hebben en 100 belminuten en ik heb nu al verbruik kosten buiten tegoed ?? En dat is nu €5,85 ik begrijp dit echt niet ik was gisteren niet eens naar buiten geweest ik had de hele tijd wi-fi aan ik vind dit echt niet normaal kunnen jullie dit voor mij alstublieft cheken mijn nummer is : 06........ Groeten : M.Arslan ik hoop dat jullie dit kunnen regelen voor me

Aangepast door moderator
2 Reacties 2
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi Playerturk070,

Wat leuk dat je een abonnement bij Vodafone hebt aangeschaft. Welkom! 😄

Je ontvangt het tegoed naar rato. Omdat je abonnement geactiveerd is op 29-03-2013 ontvang je maar een klein gedeelte van de bundel De eerste van de maand ontvang je het nieuwe en volledige tegoed.
KevinMLos

Stamgast
  • 69Posts
  • 3Oplossingen
  • 16Likes
Het playerturk070,

Leuk dat je ook hier bent 🙂 Ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent van je lage bundel.
Je zegt dat je op 29-3 bent begonnen met je abonnement. Dit betekend dat er nog 3 dagen in de lopende maand zitten, inclusief de 29e. Het is bij Vodafone zo, dat je op de 1e van de maand je nieuwe bundel krijgt. Start je ergens gedurende de maand, dan krijg je dat gedeelte wat er ook aan maand over is. Snap je? Je hoeft natuurlijk van maart dan ook maar dat gedeelte te betalen 🙂

Maandag 1 april zul je zien dat je de volle mep hebt gekregen.
Als tip geeft ik je mee eens te kijken in de app naar Zorgeloos Internet Blox. Dit is een gratis voorzorgsmaatregel tot dat je bundel op is. Zo kun je ook er na nog redelijk voordelig door Whatsappen.

Beantwoord dit je vraag?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic