Sam2160

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonoment verlengen gaat compleet fout

hallo,

Ik heb gisteren 4/2 via internet mijn abbo. Verlengt en gekozen voor een s5, samsung. Nu werd ik vanmiddag gebeld door de bezorgservice van vodafone om mijn wachtwoord. Deze uiteraard niet gegeven en mijn bestelling zou volgens deze persoon geannuleerd worden. Ik heb vervolgens middels chat gesproken met een medewerker van vodafone. Zij vertelde mij te bellen met de klantenservice. Zo gezegd, zo gedaan. Nadat ik 15 minuten in de wacht heb gestaan vertelde deze medewerker van vodafone mij dat er een bug in het systeem zit en dat het veilig is mijn wachtwoord door te geven. Maar zij adviseerde mij om de bestelling opnieuw te plaatsen want zijn kon deze niet zien in het systeem.

Via mijn Vodafone opnieuw geprobeerd mijn abbo te verlengen en u raad het al, dat ging niet. Ik heb vervolgens weer middels chat gesproken met een medewerker van vodafone. Zij kon mij geen telefoonnummer geven van jullie bezorgservice, ik moest het nummer waarmee gebeld was maar terug bellen. Wel kon zij zien dat ik een bestelling heb geplaatst.

Ik ben al vanaf vanmiddag 1 uur bezig om dit allemaal te regelen en de moed zakt bij mij nu volledig in me schoenen. Ik ben al zo lang klant bij jullie maar ik heb dit in al die jaren nog nooit meegemaakt!

Ik wil gewoon mijn Abbonoment verlengen met de samsung s5....

De bezorgservice die mijn wachtwoord nodig had, ga ik niet meer bellen. Ook ga ik jullie klantenservice niet meer bellen. Ik sta namelijk 15 minuten in de wacht.

Ik ben normaal zeer tevreden over jullie service maar dit valt mij ontzettend tegen. Ik hoop snel wat van jullie te horen.

3 Reacties 3
Sam2160
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Krijg ik ook nog antwoord?? Alle storingen zijn te zien maar zou het ook prettig vinden om op mijn vraag antwoord te krijgen ????
Sam2160
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geen antwoord dus...... Slechte zaak dit!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Sam2160

Het forum is geen klantenservicekanaal. Daarom krijg je hier ook niet altijd een reactie van een Vodafone medewerker. Het forum is ervoor bedoeld dat andere forumgebruikers je met je vraag kunnen helpen. Als dit bij jouw vraag niet kan dan hoort deze vraag ook niet thuis op het forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic