jurica1311

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abbonoment verlengd (iphone 5 nieuwe simkaart)

Beste Vodafone,

Ik heb mijn contract verlengd voordat mijn oude was verlopen, ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 5 en nieuwe simkaart gekregen.

Alleen nu is mijn vraag, welke simkaart moet ik nu gebruiken?
 Ik heb mijn simkaart van mijn "oude" iphone 4 hier, maar die past niet in de iphone 5?

Moet ik nu eerst wachten tot mijn oude abbonement verloopt, of kan ik mijn nieuwe sim al activeren?

Groetjes

- Mijn originele abbonoment loopt nog een maand door
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
jurica1311 schreef:
Beste Vodafone,

Ik heb mijn contract verlengd voordat mijn oude was verlopen, ik heb vandaag mijn nieuwe iphone 5 en nieuwe simkaart gekregen.

Alleen nu is mijn vraag, welke simkaart moet ik nu gebruiken?
Ik heb mijn simkaart van mijn "oude" iphone 4 hier, maar die past niet in de iphone 5?

Moet ik nu eerst wachten tot mijn oude abbonement verloopt, of kan ik mijn nieuwe sim al activeren?

Groetjes

- Mijn originele abbonoment loopt nog een maand door

Hoi jurica1311, welkom op het forum. Goed om te horen dat je verlengt hebt en je toestel gekregen hebt. De iPhone5 is een mooi toestel 🙂

Ik adviseer je om even met onze telefonische klantenservice te bellen en je nieuwe simkaart te laten activeren. Deze simkaart zal na activatie werkzaam zijn. De oude sim kun je dan doorknippen en in de prullebak gooien. Deze is dan niet meer werkzaam.

Mocht je niet willen bellen kun je ook je simkaart activeren door een berichtje op Facebook of Twitter te plaatsen. Mijn collega's zijn 24/7 aanwezig om je daar te helpen.

Succes.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic