Hoi @Jelleke0413
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jeetje, dat is wel heel vervelend allemaal. Zo ie zo kan je in Spanje geen nieuwe SIMkaart aanvragen omdat Nederland niets heeft met de Spaanse Vodafone, dit is echt allemaal anders en die kunnen je dan ook geen SIMkaart geven.
Als je echt alles in 1x wil regelen dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan en ik heb voor je gekeken welke er in de buurt van Schiphol ligt. Dit is Vodafone Winkel Hoofddorp, dat ligt op steenworp afstand. Je kan de informatie vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml
(Vodafone Hoofddorp, Polderplein 4 in Hoofddorp) is echt in de buurt.
Als je daar heen gaat en alles laat weten dan komt dat zeker goed en als ze het toestel, wat je dan wil hebben, op voorraad hebben, dan kan je die gelijk meenemen. Je neemt dan geen nieuw abonnement maar je zou kunnen verlengen of als je abonnement toch bijna verloopt, ook een nieuw abonnement kunnen nemen. Normaal zou ik Vodafone Next aanraden maar aangezien je alles in 1x moet regelen denk ik dat de winkel het beste is. Zo ie zo want online duurt het een aantal dagen voor je alles in huis hebt.
Maar goed, dit is mijn advies, van een Super Expert. Nu ligt het aan jezelf wat je met dit advies doet . Nog even 1 ding, je hebt je simkaart toch wel laten blokkeren en aangiften gedaan? Want dan krijg je namelijk een nieuwe SIMkaart van Vodafone! Dit kan via je My Vodafone (dit dan even doen via je browser) of via 0800-0094.
Succes in ieder geval!