Jelleke0413

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonnement verlengen

Hallo Allemaal,


Helaas mocht het zo zijn dat gister in het buitenland mijn telefoon is gestolen (Ik werk in Spanje)
Nu heb ik hier bij Vodafone proberen een nieuwe sim-kaart/telefoon te verkrijgen, lukt niet. Heb een spaanse bank of ID nodig. 

Daarna heb ik maar een vlucht geboekt naar Nederland en zal ik morgen binnen 1 dag mijn nieuwe abbonnement moeten aanvragen/telefoon moeten ontvangen e.d. 


Weet iemand hier of dat allemaal zo snel geregeld kan zijn, mijn vlucht is namelijk morgenavond alweer richting Spanje… 

Ik hoor graag van een van de Vodafone experts hier! Respect! 

Groetjeeeeus

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jelleke0413 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jeetje, dat is wel heel vervelend allemaal. Zo ie zo kan je in Spanje geen nieuwe SIMkaart aanvragen omdat Nederland niets heeft met de Spaanse Vodafone, dit is echt allemaal anders en die kunnen je dan ook geen SIMkaart geven.

Als je echt alles in 1x wil regelen dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan en ik heb voor je gekeken welke er in de buurt van Schiphol ligt. Dit is Vodafone Winkel Hoofddorp, dat ligt op steenworp afstand. Je kan de informatie vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

(Vodafone Hoofddorp, Polderplein 4 in Hoofddorp) is echt in de buurt.
Als je daar heen gaat en alles laat weten dan komt dat zeker goed en als ze het toestel, wat je dan wil hebben, op voorraad hebben, dan kan je die gelijk meenemen. Je neemt dan geen nieuw abonnement maar je zou kunnen verlengen of als je abonnement toch bijna verloopt, ook een nieuw abonnement kunnen nemen. Normaal zou ik Vodafone Next aanraden maar aangezien je alles in 1x moet regelen denk ik dat de winkel het beste is. Zo ie zo want online duurt het een aantal dagen voor je alles in huis hebt.

Maar goed, dit is mijn advies, van een Super Expert. Nu ligt het aan jezelf wat je met dit advies doet  . Nog even 1 ding, je hebt je simkaart toch wel laten blokkeren en aangiften gedaan? Want dan krijg je namelijk een nieuwe SIMkaart van Vodafone! Dit kan via je My Vodafone (dit dan even doen via je browser) of via 0800-0094.

Succes in ieder geval!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Jelleke0413 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jeetje, dat is wel heel vervelend allemaal. Zo ie zo kan je in Spanje geen nieuwe SIMkaart aanvragen omdat Nederland niets heeft met de Spaanse Vodafone, dit is echt allemaal anders en die kunnen je dan ook geen SIMkaart geven.

Als je echt alles in 1x wil regelen dan zou ik langs een Vodafone winkel gaan en ik heb voor je gekeken welke er in de buurt van Schiphol ligt. Dit is Vodafone Winkel Hoofddorp, dat ligt op steenworp afstand. Je kan de informatie vinden op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml

(Vodafone Hoofddorp, Polderplein 4 in Hoofddorp) is echt in de buurt.
Als je daar heen gaat en alles laat weten dan komt dat zeker goed en als ze het toestel, wat je dan wil hebben, op voorraad hebben, dan kan je die gelijk meenemen. Je neemt dan geen nieuw abonnement maar je zou kunnen verlengen of als je abonnement toch bijna verloopt, ook een nieuw abonnement kunnen nemen. Normaal zou ik Vodafone Next aanraden maar aangezien je alles in 1x moet regelen denk ik dat de winkel het beste is. Zo ie zo want online duurt het een aantal dagen voor je alles in huis hebt.

Maar goed, dit is mijn advies, van een Super Expert. Nu ligt het aan jezelf wat je met dit advies doet  . Nog even 1 ding, je hebt je simkaart toch wel laten blokkeren en aangiften gedaan? Want dan krijg je namelijk een nieuwe SIMkaart van Vodafone! Dit kan via je My Vodafone (dit dan even doen via je browser) of via 0800-0094.

Succes in ieder geval!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Jelleke0413 
Welkom op de Vodafone Community. 

Jeetje, wat flink balen dat jouw telefoon is gestolen! Heel fijn om te zien dat onze Community topper @Energieboy je al heeft voorzien van raad en daad. De kortste klap is inderdaad om vandaag even bij een Vodafone winkel langs te gaan, zodat je dan een nieuwe simkaart en nieuwe toestel kunt meenemen. Laat je ons weten of het is gelukt?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic