daar gaan we weer met vodafone
Even kort de samenvatting (ja dit is vervolg op mijn oude post het leed gaat verder)
eve kort online friends and family besteld RED SUPER SIM ONLY 1 jaar. wat krijg ik Vodafone Red Essential SIM ONLY 2 JAAR.
2 x keer gebeld om te laten annuluren. helpdesk beloofde bestelling eruit te halen. maar zeiden u moet paar dagen wachten.
Ik krijg email van we proberen zo snel mogelijk af te handelen. daarna krijg ik email dat het proces meer tijd nodig heeft
vervolgens chat met de adviseur er weer werdt er gezegd het proces is aan het verwerken uffff
daarna voor de zekerheid (eerst ingelogd) een email verstuurd om VF RED Essential op te zeggen. ik krijg email dat het proces in gang is
daarna voor extra zekerheid (eerst ingelogd) email verstuurd + bijlage in pdf om opzeggen abo red essential
weer email proces is in gang
hier op het forum mijn probleem uitgelegd en ik wordt naar de klanten service verwezen.
daarna we web chat met de adviseur en er werdt gezegd proces is nog steeds gaande maar VF Red Essential is wel opgezegd. in MY vodafone staat red essential als abo. Dit verteld aan VF toen werdt er gezegd "'Ja dat duurt even om het aan te passen"
Ik heb email gekregen van mijn bestelling retour, ik denk mooi is alles klaar afgehandeld
voor de zekerheid eerst ingeloogd en wat staat tot mijn grote schrik dat ik RED essential heb, ik heb meteen
web chat met de adviseur en er werdt gezegd proces is nog steeds gaande maar VF Red Essential is wel opgezegd.
ik kan geen nieuwe bestellen omdat de oude er nog niet eruit is. en afdeling "Status Order" kan het terug draaien en alles op het oude zetten maar die hebben dat niet gedaan, waarom weet de webchat niet.
Keer op keer werdt er telofonisch beloofd ja "Geen zorgen meneer u wacht afwachten en moet verwerkt worden""
VF kom op ik ben hiernmee al 2 weken bezig wat is dit, zo moeilijk is het toch niet om het op te verwerken
en 2 weken na verschillende email, pdf brieven.
Het is paar muislikken afgehandeld als VF het niet lukt kom ik zelf wel om het aan te passen in VF's systeem.
Communieren jullie afdelingen niet met elkaar ik snap het niet meer, ik heb 2 weken de tijd om het te annulleren en ik heb alles gedaan maar VF zelf heeft helemaal niks gedaan.
Straks zegt VF ja we kunnen niks meer doen want 2 weken is voorbij en dan zit ik 2 jaar vast aan een ABO die ik niet wil
Weet VF wel hoeveel moeite dit allemaal wel kost ufffff
VF help mij aub nu is het toch OVERDUIDELIJK is dat het niet FOUT is, hoe moet ik mijn onschuld aantonen
fout ligt het aan VF zelf. HELP HELP AUB........