Jawa00

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonnement goed afgesloten en verkeerd bevestiging 2.0

daar gaan we weer met vodafone

Even kort de samenvatting (ja dit is vervolg op mijn oude post het leed gaat verder)

eve kort online friends and family besteld RED SUPER SIM ONLY 1 jaar. wat krijg ik Vodafone Red Essential SIM ONLY 2 JAAR.

2 x keer gebeld om te laten annuluren. helpdesk beloofde bestelling eruit te halen. maar zeiden u moet paar dagen wachten.

Ik krijg email van we proberen zo snel mogelijk af te handelen. daarna krijg ik email dat het proces meer tijd nodig heeft

vervolgens chat met de adviseur er weer werdt er gezegd het proces is aan het verwerken uffff

daarna voor de zekerheid (eerst ingelogd) een email verstuurd om VF RED Essential op te zeggen. ik krijg email dat het proces in gang is

daarna voor extra zekerheid (eerst ingelogd) email verstuurd + bijlage in pdf om opzeggen abo red essential
weer email proces is in gang

hier op het forum mijn probleem uitgelegd en ik wordt naar de klanten service verwezen.

daarna we web chat met de adviseur en er werdt gezegd proces is nog steeds gaande maar VF Red Essential is wel opgezegd. in MY vodafone staat red essential als abo. Dit verteld aan VF toen werdt er gezegd "'Ja dat duurt even om het aan te passen"

Ik heb email gekregen van mijn bestelling retour, ik denk mooi is alles klaar afgehandeld

voor de zekerheid eerst ingeloogd en wat staat tot mijn grote schrik dat ik RED essential heb, ik heb meteen
web chat met de adviseur en er werdt gezegd proces is nog steeds gaande maar VF Red Essential is wel opgezegd.

ik kan geen nieuwe bestellen omdat de oude er nog niet eruit is. en afdeling "Status Order" kan het terug draaien en alles op het oude zetten maar die hebben dat niet gedaan, waarom weet de webchat niet.

Keer op keer werdt er telofonisch beloofd ja "Geen zorgen meneer u wacht afwachten en moet verwerkt worden""

VF kom op ik ben hiernmee al 2 weken bezig wat is dit, zo moeilijk is het toch niet om het op te verwerken
en 2 weken na verschillende email, pdf brieven.

Het is paar muislikken afgehandeld als VF het niet lukt kom ik zelf wel om het aan te passen in VF's systeem.

Communieren jullie afdelingen niet met elkaar ik snap het niet meer, ik heb 2 weken de tijd om het te annulleren en ik heb alles gedaan maar VF zelf heeft helemaal niks gedaan.

Straks zegt VF ja we kunnen niks meer doen want 2 weken is voorbij en dan zit ik 2 jaar vast aan een ABO die ik niet wil

Weet VF wel hoeveel moeite dit allemaal wel kost ufffff

VF help mij aub nu is het toch OVERDUIDELIJK is dat het niet FOUT is, hoe moet ik mijn onschuld aantonen
fout ligt het aan VF zelf. HELP HELP AUB........
3 Reacties 3
Jawa00
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
volgens mij wil VF mij niet meer als Klant denk ik terwijl ik jaren klant ben en mijn rekening is gemiddeld 50 euro in de maand (ik heb sim only trouwens) en alles op tijd betaald nooit achterstand
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Jawa00,

Dat klinkt niet best!
Ik snap dat je nu contact opneemt met het forum, maar helaas kunnen wij vanuit hier niet in het systeem om te checken wat er mis gaat.
Ik kan je dus alleen aanraden om contact op te nemen met de klantenservice via 0800-0094.
Wat je overigens ook kunt doen, is een klacht indienen via de volgende link: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/index.shtml
Jouw klacht wordt dan door de klachtenafdeling in behandeling genomen en zij kijken wat ze voor je kunnen betekenen.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic