Jawa00

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonemment goed afgesloten en verkeerd bevestiging

ik ben klant bij vodafone en ik heb friends and family besteld red super 2 jaar sim only en alles ging goed en ik bevestigde dat ik akkoord ging met de algemeene voorwaarden. ik dacht mooi en in de overzicht scherm staat er dat ik RED Essential krijg en GEEN RED SUPER wat ik bestelde en bevestigde. UFFF

Wat een stom syteem ik gebeld vanuit het buitenland een duur gientje eerst 13 minuten gewacht en uitendeilijk konden ze het niet in zien

wat een gedoe met vodafone zeg ufffff beter Tmobile !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Jawa00,

Dat is niet een pretje, we kunnen je alleen niet verder helpen via het forum.

Ik raad je aan om nogmaals contact op te nemen met de klantenservice, op https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily vindt je ook een Live Chat wellicht dat je dit daar ook kunt bespreken. Mocht dit niet lukken kun je eventueel bellen of even navragen of er een ander contactmogelijkheid is.

Hopelijk is dit zo spoedig mogelijk verholpen!

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Jawa00

Wat is ondertussen de status? Heb je nog contact gehad met onze klantenservice?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Aangezien we geen reactie meer hebben ontvangen, wordt dit topic nu gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic