Pripaxx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abbonement

Ik heb een red abbonement alleen staat er dat ik 10 gb heb maar volgend mij omdat ik had aangegeven ook klant te zijn bij ziggo dat ik die van 20 of 30 zelfs heb aangeklikt. Groetjes,
priscilla
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pripaxx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet. Het kan dus even duren voor ze alles actief hebben gemaakt en je die dubbele data krijgt.

Mocht dit het juiste antwoord voor je zijn, markeer als Best Antwoord. Daar help je andere gebruikers, met zo'n zelfde vraag, ook mee. Bedankt!

Bekijk in context

7 Reacties 7
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Pripaxx ,

Helaas kunnen wij dit niet voor je controleren via het forum. Je kan dit zelf checken via MyVodafone of je kan het beste even via Twitter, Facebook of de telefonische klantenservice dit checken, zij helpen je graag verder!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan weet je het forum te vinden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Pripaxx
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's en of KVK nummer (zakelijk).

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan. Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Zodra het wordt aangesloten, wordt er vanuit ons een sms gestuurd en zie je ook in my Vodafone de dubbele data erbij staan en op je factuur evt de 5 euro korting of 2,50 euro korting (5 euro korting: Red abonnementen na April 2017 aangesloten - 2,50 euro korting: Smart abonnementen na Maart 2019).

Ziggo:

  • Zender pakket en het Veilig Online

In Mijn Ziggo kun je het extra zender pakket aanvragen samen met het veilig online pakket. Dit gaat dan ook via Ziggo.

Je kunt dan ook kiezen uit:

  • Ziggo Sport Totaal: zes premium sportkanalen
  • Ziggo Movies & Series L met o.a. het beste van HBO
  • Ziggo Kids: vijf zenders voor elke leeftijd

Meer hierover lees je hier: https://www.ziggo.nl/vodafone/extras/

Kun je Vodafone een berichtje sturen via Facebook of Twitter? Dan kijken ze met je mee of alles correct staat en of je aan de voorwaarden voldoet. Het kan dus even duren voor ze alles actief hebben gemaakt en je die dubbele data krijgt.

Mocht dit het juiste antwoord voor je zijn, markeer als Best Antwoord. Daar help je andere gebruikers, met zo'n zelfde vraag, ook mee. Bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je hier nog vragen over Pripaxx of heb je nog contact opgenomen met mijn collega's?
Pripaxx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb contact opgenomen met je collega’s bedankt voor de hulp!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Pripaxx wrote:
Ik heb contact opgenomen met je collega’s bedankt voor de hulp!

En wat is daar nu uit gekomen?
Hebben die je kunnen helpen? 🙂
Pripaxx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het moest vanuit ziggo en Vodafone nog geregeld worden dat het omhoog ging. Had net het abbonement afgesloten vandaar.
Ze hebben mij super geholpen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah top Pripaxx
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic