Hoi
Arjandewit Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat klinkt als een uitdaging
🙂Je hebt nu een SIM-Only abonnement en je wilt straks om 14:00 uur je abonnement gaan aanpassen met een nieuwe iPhone 11. Ik zat eerst te denken aan Vodafone Next, maar dan moet je abonnement 2 maanden of ouder zijn, en dat gaat niet lukken. Ik denk dat je het beste straks kan bellen om te vragen of het mogelijk is om je abonnement met toestel om te zetten. Mocht het dan niet lukken, stop je je huidige abonnement, want je hebt nog een aantal dagen. Dat is natuurlijk wel een werk, maar als je het echt wil.
Met data plan zal het geen probleem zijn, de prijzen, misschien ga je daar wel iets aan merken. Ik weet het ook niet en als je het zeker wilt weten voor 14:00 uur, neem dan nu nog even contact op met de
klantenservice van Vodafone.
Misschien dat nog voor die tijd
Sharon iets kan melden, die is werkzaam bij Vodafone. Maar weet dat ze het op dit moment erg druk hebben met de voorbereidingen van de Pre-Order, dus ik zou gewoon even bellen met Vodafone.