natasja72

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verwijderen van mijn naam

Wil graag het abonnement van de heer Pladdet laten verwijderen van mijn naam

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @natasja72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu graag wil doen. Omdat het nu vrijdag is, en morgen weekend, is er niemand van Vodafone op de community aanwezig om je te helpen. 

Het beste wat je kan doen is contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Als het gaat om de contractnaam te wijzigen, dan kan je dit via deze pagina doen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @natasja72 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het is me niet helemaal duidelijk wat je nu graag wil doen. Omdat het nu vrijdag is, en morgen weekend, is er niemand van Vodafone op de community aanwezig om je te helpen. 

Het beste wat je kan doen is contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Als het gaat om de contractnaam te wijzigen, dan kan je dit via deze pagina doen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/contract-overdragen.shtml

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @natasja72 
Welkom op de Vodafone Community. 

Om heel eerlijk te bekennen is het mij ook niet helemaal duidelijk wat je precies wilt. Betreft het in dit geval een Red Togheter abonnement of zit ik er nu helemaal naast? Zoals @Energieboy al aangaf zijn we in het weekend via deze weg niet bereikbaar. De beller is in dat geval sneller. Heb je nog telefonisch contact gehad hierover? We horen graag van je.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic