rick_040

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengt maar geeft als mail adres geen@vodafone.com aan.

Hallo,

Ik heb een probleem,

Ik heb net mijn abbonement verlengt en een s6 bestelt.

Nu loop ik dus tegen een probleem aan, dat hij als email adres geen@vodafone.com aangeeft terwel ik gewoon het juiste email adres heb ingestelt op my vodafone wat tevens ook mijn gebruikersnaam is.

Nu heb ik dus geen bevestigings mail gekregen en vindt dit dan ook onhandig.

Omdat ik dan de status niet in de gaten kan houden of hij al verzonden is etc.

Is het mogelijk dat dit alsnog gewijzigd wordt en dat ik die bevestiging als nog toe gemailt krijg?

Met Vriendelijke Groet,

Rick
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met status order. 0800-0560
Mijn collega's daar kunnen dit aanpassen en bevestigen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic