Christiaan91

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengen

Beste,

Omdat mijn Vodafone abbonement afloopt belde ik naar Vodafone om mijn abbonement op te zeggen. Echter werd mij een aanbod gedaan om toch klant te blijven en mijn abbonement te verlengen.

Nadat ik aangaf interesse te hebben in een IPhone 7 plus 128GB of 256GB jet black werd mij een aanbod gedaan. Ik kon de iPhone met een red abbonement voorzien van onbeperkt bellen en 12GB internet voor 50 per maand, 2 jaar lang verlengen. De 256GB met hetzelfde abbonement zou mij 2 jaar 52 euro kosten en met een korting van 120 euro op de kosten van de telefoon moest ik nog 50 euro bijbetalen.

Mijn interesse was gewekt en ik wilde graag de aanbieding zwart op wit hebben. Na met verschillende werknemers van Vodafone te hebben gesproken werd mij gezegd dat ze dit niet doen. Ik mag ja of nee zeggen en als ik ja zeg word er een band opname gestart om het abbonement af te sluiten.

Over deze werkwijze had ik geen goed gevoel. Ik wil best gebruik maken van deze deal, maar eerst wil ik de voorwaarden van het abbonement met de bijbehorende informatie over de telefoon en de kosten zwart op wit zien. Dan is het voor mij makkelijker om de keuze te maken.

Ik zou zelfs graag naar de plaatselijke Vodafone winkel willen gaan om daar het abbonement af te sluiten. Maar daar zou ik de korting niet krijgen werd mij verteld. Toch raar vond ik.

Na een nacht geslapen te hebben ben ik er dan ook uit. Ja, ik heb interesse in het abbonement en de aanbieding. Nee, ik doe dit niet zolang ik geen zekerheid krijg. Dus ben van plan als ik het niet zwart op wit krijg of in de winkel kan afsluiten toch het abbonement op te zeggen na jaren lang klant te zijn geweest bij Vodafone.

Mogelijk dat er na dit bericht toch iemand van Vodafone mij kan helpen zodat ik toch kan verlengen.

Met vriendelijke groet,
Christiaan van den Berg
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Christiaan91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

ik had op een ander antwoord gehoopt. Telefonisch, zoals ik eerder aangaf, kom ik niet verder. Jammer... gemist kans, zal mijn abbonement opzeggen.

Met vriendelijke groet,
Christiaan van den Berg

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Christiaan,

Ik jan me voorstellen dat je van de aanbieding gebruik wilt maken. Vanuit hier kunnen wij niet in de systemen en daardoor ook geen verlenging voor je regelen. Ik raad je aan om te bellen met 0800-0560.
Je komt dan direct bij de afdeling verkoop uit en zij kunnen jou hiermee verder helpen.
Christiaan91
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven,

ik had op een ander antwoord gehoopt. Telefonisch, zoals ik eerder aangaf, kom ik niet verder. Jammer... gemist kans, zal mijn abbonement opzeggen.

Met vriendelijke groet,
Christiaan van den Berg
Anonymous
Niet van toepassing
Jammer om te lezen Christiaan. Echter zoals ik al aangaf is dit niet het juiste kanaal daar voor.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi Christiaan91,

Via het Forum kunnen we inderdaad geen aanbiedingen doen of aanvullende voorwaarden geven. We hopen dat je toch nog een keertje telefonisch contact met ons wilt zoeken om jouw verlenging te bespreken...
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic