Luckyday365

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengen met nieuw toestel

Beste,

Zelf heb ik al wat gekeken op het forom, maar ik kon helaas geen duidelijk antwoord vinden. Vandaar dat ik een nieuw bericht post. Nu zit ik met een aantal vragen. Ik weet dat mijn abbonement verloopt op 11 augustus 2015. Nu zag ik in een rechts een kopje ''abbonement verlengen met extra voordeel. Nu is mijn eerste vraag. Is dit al mogelijk en word mijn abbonement gelijk aangepast naar deze bestelling. Of is het zo dat ik echt moet wachten tot de einddatum? zo niet, dat ik dan 2 x per maand moet betalen aan rekeningen voor één sim-kaart/toestel? stel dit is mogelijk. Dan valt mijn keuze op de Samsung Galaxy S5 4G gold. Dan zie ik een balkje waaruit je kan kiezen tussen; Red, Red - Essentiel etc. Dan zou ik Red - 49 kiezen. Als je kiest voor 2jaar 0,00 + eenmalige kosten 5,00 per maand, staat er totale kosten 39 +eenmalige. Is dit dan de voordeel? En als laatste. Onder de keuze looptijd, staat er toestelkosten +6,00 euro. Komt die nog is boven je totale kosten. Of zit dat al in de totale kosten van 39 euro?

Alvast bedankt!
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Luckyday365,

Je kunt vanaf 4 maanden voor de einddatum verlengen.
Het ligt eraan hoe je verlengt en wat je afspreekt. Meestal gaat het nieuwe contract al per direct in. Je oude abonnement vervalt dan.
Het ligt eraan wat je kiest en hoeveel je per maand gaat bij betalen voor je telefoon. Betaal je eenmalig een hoog bedrag dan worden de kosten maandelijks lager. Ook geldt dit dus omgekeerd.
De 6euro komt er nog bij.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic