Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart , nu wil ik de nieuwe simkaart verlengen , eerst geprobeerd via Vodafone.nl/simkaart daarvoor moest ik inloggen bij my Vodafone daar moest mijn nieuwe simkaart staan om te activeren maar alleen mijn oude simkaart stond er. Dus moest ik bellen naar een 0800 nummer heb ik gedaan alles ingevoerd mijn telefoonnummer , simkaartnummer , laatste 4 cijfers bankrekeningnummer en mijn klantnummer , binnen een uur zou mijn nieuwe simkaart zijn geactiveerd , maar na anderhalf nog niet geactiveerd , nog maar een keer gebeld weer alles gedaan weer zou het binnen een uur klaar zijn maar nee nog steeds niet , mijn eerste telefoontje naar de 0800 nr was tegen 14:00 uur het is nu 23:16 nog steeds niets gehoord , heb ondertussen via Messenger mailtje gestuurd , een emailadres is niet te vinden , weet niet wat ik verder nog kan doen , misschien morgen maar even bellen ofzo.