Edze

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement verlengd - SIMkaart werkt nog niet.

Ik heb mijn abonnement verlengd met een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart , nu wil ik de nieuwe simkaart verlengen , eerst geprobeerd via Vodafone.nl/simkaart daarvoor moest ik inloggen bij my Vodafone daar moest mijn nieuwe simkaart staan om te activeren maar alleen mijn oude simkaart stond er. Dus moest ik bellen naar een 0800 nummer heb ik gedaan alles ingevoerd mijn telefoonnummer , simkaartnummer , laatste 4 cijfers bankrekeningnummer en mijn klantnummer , binnen een uur zou mijn nieuwe simkaart zijn geactiveerd , maar na anderhalf nog niet geactiveerd , nog maar een keer gebeld weer alles gedaan weer zou het binnen een uur klaar zijn maar nee nog steeds niet , mijn eerste telefoontje naar de 0800 nr was tegen 14:00 uur het is nu 23:16 nog steeds niets gehoord , heb ondertussen via Messenger mailtje gestuurd , een emailadres is niet te vinden , weet niet wat ik verder nog kan doen , misschien morgen maar even bellen ofzo.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @Edze 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je je abonnement hebt laten verlangen en dat je ook een nieuw toestel hebt. Uiteraard vervelend dat je deze nu niet kan gebruiken omdat er blijkbaar iets mis gaat in het systeem van Vodafone. Neem aan dat je bedoelde dat je je SIMkaartje wil activeren? 

Je hebt al een berichtje verzonden, de kans is groot dat je dan antwoord op krijgt. Maar je kan vandaag ook, vanaf 08:00 uur, contact opnemen met de klantenservice of wachten tot iemand van Vodafone je hier verder helpt. 

Heb je het aangepast via: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Anders even contact opnemen met de klantenservice, bellen of chatten: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Of even wachten tot hier iemand van Vodafone je bericht oppakt en je verder helpt. Succes in ieder geval en het zal vandaag wel zijn opgelost zodat je je toestel kan gebruiken ?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes

Hoi @Edze 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat je je abonnement hebt laten verlangen en dat je ook een nieuw toestel hebt. Uiteraard vervelend dat je deze nu niet kan gebruiken omdat er blijkbaar iets mis gaat in het systeem van Vodafone. Neem aan dat je bedoelde dat je je SIMkaartje wil activeren? 

Je hebt al een berichtje verzonden, de kans is groot dat je dan antwoord op krijgt. Maar je kan vandaag ook, vanaf 08:00 uur, contact opnemen met de klantenservice of wachten tot iemand van Vodafone je hier verder helpt. 

Heb je het aangepast via: https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.shtml

Anders even contact opnemen met de klantenservice, bellen of chatten: https://www.vodafone.nl/support/contact/

Of even wachten tot hier iemand van Vodafone je bericht oppakt en je verder helpt. Succes in ieder geval en het zal vandaag wel zijn opgelost zodat je je toestel kan gebruiken ?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Edze . Welkom hier! 

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Altijd leuk ^^. Een werkende SIMkaart zou natuurlijk wel handig zijn, nu. 
Je hebt via verschillende wegen contact met ons proberen op te nemen. Heb je inmiddels reactie en is de boel geregeld, of kan ik nog iets voor je betekenen? 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic