mdaemen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement/sim activeren probleem word niet opgelost

Nu alweer spijt dat ik klant ben geworden bij vodafone !
Gister 07-07-2015 zou mijn telefoon nummer overgezet worden van Tele2 na Vodafone.
Dit is niet niet gebeurd, einde van de middag gebeld met vodafone.
Na eerst 3 nummers gebeld te hebben eindelijk bij de goede afdeling terecht gekomen.
Hier werd mij verteld dat het nummer was geblokkeerd in hun systeem dit zou in orde gemaakt worden en ik zou snel weer bereikbaar zijn.
Inmiddels 08-07-2015 nog steeds niet bereikbaar!
Weer bellen met vodafone 20 min moeten wachten voor ik iemand aan de telefoon kreeg.
Mevrouw ging het uitzoeken en ik werd in de wacht gezet even later kwam ze terug en plots werd de verbinding verbroken.
Weer bellen er werd me weer verteld ze gingen het uitzoeken of ik even een momentje had.
mevrouw kwam terug aan de telefoon en er werd verteld er was iets mis gegaan het werd meteen opgelost en tegen het einde van de middag zou ik bereikbaar zijn.
Het is inmiddels 17.00 nog steeds geen bereik weer bellen.
Mevrouw ging het weer nakijken en ik word in de wacht gezet.
Mevrouw had gebeld met een bepaalde afdeling en daar werd gezegd dat ze een case moest aanmaken dat het niet meteen kon worden opgelost :S
vanmiddag werd er verteld dat het meteen zou worden opgelost en nu kan het ineens niet meer.
Dus ik vraag hoe lang gaat het duren dat wist mevrouw niet en ze kon alleen maar zeggen dat ze een case moest aan maken en daarmee was het voor haar afgedaan.
Zit je dan al 2 dagen onbereikbaar en geen uitzicht op wanneer ik weer ben aangesloten.
ik vind het diep triest dat het voor vodafone zo moeilijk moet zijn om iemand aan te sluiten.
dan nog niet gesproken over de gemaakt belkosten en de dagen die ik geen gebruik kan maken van mijn abbonement.
misschien dat jullie van vodafone facebook het kunnen uitzoeken!!!
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas kunnen we vanuit hier niet in de systemen mdaemen
Dit is omdat hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld.
Dit dient echt via de klantenservice te doen. Omdat er al een case instaat is het helaas nu afwachten.
Forum is tevens bedoeld voor tips and tricks door en voor forumleden. Je kunt wel een bericht op facebook posten met eventueel een link van dit topic om te zien of zij al meer informatie hebben.

Ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost voor je.
mdaemen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Facebook Vodafone is wind stil er word 0'0 gereageerd
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan even duren voordat ze daar reageren omdat het vrij druk is. Ik zal je moeten vragen om even geduld te hebben. Ze handelen daar namelijk ook alles in een volgorde af.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic