christa95

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement op andere naam zetten

Beste Vodafone,

Ik heb al een paar jaar abbonementen bij jullie. Mijn huidige abbonement loopt in december af en nu is het tijd om een nieuw toestel uit te zoeken. Nu heb ik een vraag. Mijn huidige abbonement staat op mijn moeders naam omdat ik toen de tijd nog geen 18 was. Ondertussen ben ik dat wel en wil ik, als ik mijn abbonement ga verlengen, dat het op mijn naam komt te staat. Hoe kan ik dit regelen zonder dat ik opnieuw klant word en dus de korting op een nieuw abbonement mis loop?


1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @christa95

Dit is wat de website van Vodafone vermeldt over contract-overdracht:

1. Verzamel de gegevens

Dit heb je nodig:

  • Het mobiele Vodafone-nummer dat je wilt overdragen
  • Persoons- en adresgegevens van jezelf en de nieuwe contractant (minimaal 18 jaar)
  • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs van de nieuwe contractant en van de huidige contractant
  • Een kopie van een recent rekeningafschrift van de nieuwe contractant
  • (Wil je een zakelijk contract overdragen? Dan heb je ook een kopie van het uittreksel van de Kamer van Koophandel van de nieuwe contractant nodig. (Dit is dus voor jou niet van toepassing.)
Kosten

  • De nieuwe contractant betaalt eenmalig € 14,74 (incl. btw)
  • Contractoverdracht van ouder naar meerderjarig kind is gratis (dit kan tot 6 maanden nadat het kind 18 jaar is geworden).
Ik denk dat je dit het beste in een Vodafone winkel kunt regelen. Dat gaat sneller. En dan kun je met de Vodafone medewerker meekijken of de wijziging correct wordt doorgevoerd.

Succes!

Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic