Avmaira

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement kosten - bijna dubbel zoveel als afgesproken

Ik heb laatst me abonnement bij jullie verlengd met 2 jaar. Hierbij is mij verzekerd dat dit 20 euro pm zal kosten omdat ik ook ziggo klant ben. Echter nu heb ik een rekening van 38,68 gekregen. Hoe kan dit. Oversluit kosten zij er niet want ik heb bij jullie netjes voor tijd mijn abonnement verlengd. 
 

graag zou ik het teveel in rekening gebrachte bedrag weer teruggestort willen op mijn rekening

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Avmaira 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je zegt, je hebt je abonnement laten verlengen. Weet dat als je contract stopt of laat verlengen, je factuur wel eens anders kan zijn, omdat je de huidige maand en de komende maand in één keer vooruit betaald. Dit is eenmalig. Uitleg hierover kan je vinden op deze pagina. In totaal betaal je dus niets meer dan afgesproken is. 

Daarnaast moeten Vodafone en Ziggo weer met elkaar communiceren of alle gegevens nog kloppen en zal er na deze controle de gewenste VodafoneZiggo combinatie korting volgen. 

 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Avmaira 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat je zegt, je hebt je abonnement laten verlengen. Weet dat als je contract stopt of laat verlengen, je factuur wel eens anders kan zijn, omdat je de huidige maand en de komende maand in één keer vooruit betaald. Dit is eenmalig. Uitleg hierover kan je vinden op deze pagina. In totaal betaal je dus niets meer dan afgesproken is. 

Daarnaast moeten Vodafone en Ziggo weer met elkaar communiceren of alle gegevens nog kloppen en zal er na deze controle de gewenste VodafoneZiggo combinatie korting volgen. 

 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Avmaira . Welkom hier!

Als je een bedrag van 20 euro afspreekt, is dit natuurlijk wel een heel hoge. Logisch dat je daarvan schrikt. 

Is je vorige maand niets opgevallen? Toen betaalde je namelijk slechts 1,19 

Door de verlenging van je abonnement is dit 1malig opgeschoven. In totaal betaal je dus niets meer dan afgesproken is 🙂 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Avmaira?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Steven Vodafone wrote:

Heb je hier nog vragen over @Avmaira?

Ik denk dat het wel duidelijk is geweest. Even vergeten dat de maand ervoor maar 1,- euro was. Hmm, dat is mij nu nog nooit overkomen. Maar wel fijn dat het probleem is opgelost en dat er een duidelijk antwoord is 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic