Sandra4

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement klopt niet



Sandra Kooistra‎Vodafone Nederland
Zojuist ·
Geachte vodafone,
Op 22-10-2015 heb ik mijn abbonement bij jullie winkel in Groningen verlengd. Dit is een promotie abbonement zou mij 47 per maand incl. BTW per maand gaan kosten, echter krijg ik nu een rekening van 69 euro. De kosten zonder promotie en een verkeerd abbonement. Tevens heb ik een red essential E abbonement en geen red 3. Dit klopt dus niet. Kunnen jullie dit snel voor mij oplossen, want dit is dus teveel en klopt dus niet. Mijn nummer is ...
*dit bericht is door de moderator geëdit*
4 Reacties 4
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste

hier op het forum kunnen we je hier helaas niet mee helpen omdat we geen toegang hebben tot prive gegevens
ook lijkt het mij verstandig als je ff je 06 nummer uit je bericht te halen

als je abbonement niet klopt kan ik je adviseren om de klanten service te bellen daaro kunnen ze je verder helpen
Anonymous
Niet van toepassing
Zij kunnen inderdaad het abonnement aanpassen. Zorg er wel voor dat je het contract even scant of een foto ervan maakt waar duidelijk de prijzen op vermeld staan zodat je deze kunt doorsturen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic