Glenhermann

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement gegevens kloppen niet

op 23 september heb ik mijn Vodafone abonnement verlengd voor 2 jaar met een iPhone 8plus, ingangs datum 11-01-2018. Echter, door de fouten in administratie staat er dat ik mijn abbonement nog steeds kan verlennen en dus dat betekent dat ik nog steeds de oude red super abbonement heb.. terwijl ik al inbezit ben van een nieuw toestel. Dat vind ik niet acceptabel, ik heb er al meerdere keren over gebeld en verwacht nu eens een oplossing van jullie! Elke keer na mijn telefoongesprek met jullie word er gezegd dat jullie het oplossen maar tot hede is het niet opgelost en blijkt dat ik gewoon me abbonement met nieuw toestel kan verlengen terwijl dat niet klopt! Ik als eerlijke klant wil nu eens geholpen worden en anders zeg ik mijn abbonement bij jullie op als dat toch mogelijk is omdat het in jullie systeem staat!
groet
glen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Glenhermann,

Ik begrijp je frustratie, maar het kan alleen opgelost worden door middel van een case 😞
Zoals aangegeven kan ik je hier vanuit het forum dus sowieso niet bij helpen. Als er een case loopt, wil ik je vragen om de uitslag hiervan af te wachten. Meer kunnen we op dit moment helaas niet voor je doen. Sorry Glen!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Glenhermann,

Hmm dat klinkt niet goed! Helaas kan ik je vanuit het forum hier niet bij helpen, omdat ik geen toegang heb tot de systemen.
Neem even contact op via Facebook of Twitter, dan kijken mijn collega's graag voor je na wat er precies aan de hand is en waarom het nog niet opgelost is.

Glenhermann
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heb ik er geen vertrouwen meer in na dat ik continu contact met de klantenservice erover heb.. er word elke keer een case aangemaakt maar elke keer gaat het nog steeds fout helaas!
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Glenhermann,

Ik begrijp je frustratie, maar het kan alleen opgelost worden door middel van een case 😞
Zoals aangegeven kan ik je hier vanuit het forum dus sowieso niet bij helpen. Als er een case loopt, wil ik je vragen om de uitslag hiervan af te wachten. Meer kunnen we op dit moment helaas niet voor je doen. Sorry Glen!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic