gerda1234

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement eerder opzeggen

Hallo,

Om meteen maar even duidelijk te zijn. Ik wil mijn abbonement eerder opzeggen omdat ik voor minder geld ergens anders 10 keer zo veel mb's kan krijgen. Dit heb ik dus ook al besloten een staat vast. Nu zie ik dat ik mijn abbonement wel volledig moet betalen. Wanneer ik hem nu stop zet betaal ik dus aan iets waar ik niks voor terug krijg. Dus vroeg ik me af: kan ik een dubbel abbonerment op dezelfde sim-kaart hebben? Dat ik mijn Vodafone abbonement behoud maar die andere wel alvast start.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Of je twee contracten kan afsluiten kan ik je niet zeggen, daar moet je echt de klantenservice voor benaderen en dit kan via te bellen of in de My Vodafone app (of online in My Vodafone) op de chat button te klikken. Die kunnen je antwoord geven of je een tweede abonnement mag afsluiten. (eventueel via Twitter en/of Facebook kan je ook een prive bericht sturen)

Als je eerder wenst te stoppen bij Vodafone dan is het gebruikelijk, bij elke provider, dat je moet betalen voor de reserende tijd. Bij sommige providers rekenen ze de volle pond (dus niet eens je korting, als je die zou krijgen). Dit kan soms best flink oplopen en ontmoedigd om over te stappen en je abonnement vroegtijdig te stoppen.

Succes met bellen/chatten en dan hoor je snel genoeg of je nog een 2e abonnement kan nemen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
gerda1234, is het nog gelukt via de klantenservice?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reactie meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic