Het contract adres van je Ziggo & Vodafone abonnement MOETEN het zelfde zijn. Als daar een afwijking in zit dan krijg je geen korting en ook geen dubbele data. Het gaat niet om het bezorg adres maar om het contract adres!
Hoe kan ik de extra voordelen krijgen?
Door de benodigde producten op één adres te hebben staan. Ze hoeven trouwens niet op dezelfde naam te staan. Het hele gezin kan dus meedoen!
Wanneer krijg ik de gratis extra's?
Binnen 3 dagen na activatie van de benodigde abonnementen zetten wij de gratis extra’s voor je klaar.
Krijg ik alle gratis extra's zo lang ik klant ben?
Jazeker, zo lang als je de benodigde abonnementen hebt krijg je elke maand non-stop Dubbele data, een gratis TV-pakket en een gratis Veilig online pakket. En ook de € 2,50 bij Start en Red Together extra, € 5 korting op Red, en op de oude Smart en Black abonnementen blijft elke maand gelden.
Bij mij thuis hebben we meerdere Vodafone abonnementen. Krijgen we op elk abonnement maandkorting?
Je krijgt de korting op maximaal tien Red en/of Smart, Black en Start abonnementen op jouw adres. Dus ook grote families zitten goed!
De € 2,50 korting geldt alleen voor Start en Red Together Extra abonnementen aangesloten of verlengd op of na 4 maart 2019. En de € 5 korting geldt alleen op Red, Smart en Black abonnementen aangesloten of verlengd op of na 18 april 2017.
Meer info: https://www.vodafone.nl/daarom-vodafone/ziggo/gratis-extras