090909

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement aanbieding

Waarom kan Vodafone voor nieuwe klanten wel een aantrekkelijke deal regelen, maar als je eenmaal klant bent is het niet mogelijk om een nette aanbieding te krijgen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 090909
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via door een chat te starten? Meestal is er via deze weg altijd wel een aardige aanbieding. Tenminste, dat hoor ik vaker en adviseer ik dan ook iedereen te doen.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi 090909
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je contact opgenomen met de klantenservice van Vodafone door te bellen of via door een chat te starten? Meestal is er via deze weg altijd wel een aardige aanbieding. Tenminste, dat hoor ik vaker en adviseer ik dan ook iedereen te doen.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
090909 Ik vind dat een hele goede opmerking de deals bij verlengingen zijn vaak niet tot helemaal niet interessant voor al bestaande klanten. En alleen door contact op te nemen via de chat of telefoon kan je mss een beter deal krijgen, zet die gewoon op de my Vodafone pagina voor verlengingen neer, dat is veel handiger dan eerst te moeten bellen of chatte verleng je ook veel eerder als je aan je 4 mnd eind datum zit op die manier, dan dat je eerst contact moet opnemen.
Gr..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Vodafone heeft er voor gekozen om geen verschil te maken tussen bestaande en nieuwe klanten. Zowel bestaande en nieuwe klanten kunnen gebruik maken van de acties die er zijn.
Mocht je echt persoonlijk advies willen, dan kan er gebeld worden met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk).
Dit kan ook via de chat of via een winkel.
Online via onze website / My Vodafone is dit niet mogelijk.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steven Dat is dus precies het probleem dat Vodafone bestaande en nieuwe klanten op deze manier hetzelfde behandelen.
Mensen die al langer als10/20/ 37 jaar Vodafone klant zijn verwachten dan toch wel op wat meer voordeel te mogen rekenen dan de nieuw klanten.
Ze hebben aan de bestaande klanten al lekker kunnen verdienen, laat blijken dat je dat waardeert als Vodafone en deel dat dan ook met de vaste klanten en richt je dan niet vooral op de nieuwkomers wat nu toch wel het geval is.
Je voelt je zo niet echt bijzonder meer zo als vaste klant ..
Gr.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Zo doen alle providers PredRob.
Ik was jaren lang klant bij een andere provider en kreeg niets extra's omdat ik daar klant was maar als ik moeite deed, dan wel. Die provider zei altijd: Nieuwe klanten en bestaande klanten trekken we gelijk. Als we oude klanten altijd extra korting zouden moeten geven dan moesten ze nieuwe klanten meer laten betalen voor hun abonnement.

Maar wanneer je dan ging bellen met de klantenservice dan konden ze wel even kijken en soms kon je 2,50 euro tot 5,- euro korting krijgen. Zo ging dat elk jaar weer opnieuw tot ik vorig jaar helemaal geen korting meer kreeg want het was zoals het was en de prijzen waren al scherp.

Sterker nog, de consumentenbond zegt zelfs: Neem een jaarabonnement en stap elk jaar over naar een andere provider en kijk naar extra kortingen via derden (zoals belsimpel.nl) (overigens zeggen ze dit met energie maatschappijen, wat eigenlijk hetzelfde is als een mobiel abonnement). Zo gaat het al jaren en zie overigens ook niet wat daar nu mis mee is. In dat geval moet je gewoon altijd zelf het initiatief nemen en kom je er met de klantenservice niet uit dan stap je gewoon over naar een andere provider. Heb ik dus nu ook gedaan naar Vodafone toe.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@Energie jongen..
Ik weet het, maar ik blijf het geheel en raar verhaal vinden omdat, als mijn buurman het water in springt doe ik dat nog niet hooguit als die niet kan zwemmen om hem eruit te trekken, als het mijn aardige buurman is.
Je snapt waar ik op doel, ik bedoel omdat ze het allemaal doen dan juist hoef jij daar ook niet in mee te gaan..
Gr..
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Abonnementen vergelijk met in het water springen met je buurman is niet te doen, vreemd voorbeeld.
Daarnaast zou ik het zeer op prijs stellen als je me gewoon aanspreekt als Energieboy en niet met jongen.

Voor mij einde discussie, iedereen denkt er maar over zoals die er over wilt denken. Prima 🙂
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
@ Energie jongen.

Edite: Zo doen alle providers !!!!

Dus doe jij het ook ?? ( Jij als Vodafone )
Gr.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
PredRob Er is een keuze in gemaakt om iedereen als gelijke te behandelen. Zowel nieuwe klanten als bestaande klanten in combinatie met abonnementen, acties en kortingen.
Voor een persoonlijk aanbod mag de chat gestart worden, je mag bellen of via een van onze winkels. Zodat mijn collega's mee kunnen kijken naar wat mogelijk is etc.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
steve Dat deel was super duidelijk ...dank.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Heb je de regels gelezen van de community? Respecteer elkaar en daarom vraag ik je vriendelijk om mij aan te spreken met de naam die ik heb en niet met jongen.

Daarnaast begin ik er een beetje moe van te worden dat je elke keer aangeeft dat ik bij Vodafone werk. Ik werk daar niet en alles wat ik hier schrijf doe ik uit mijzelf om mensen te helpen (klanten onder elkaar).

vriendelijkheid en daar kan jij nog wel iets van leren.
PredRob

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Energieboy wrote:
Heb je de regels gelezen van de community? Respecteer elkaar en daarom vraag ik je vriendelijk om mij aan te spreken met de naam die ik heb en niet met jongen.

Daarnaast begin ik er een beetje moe van te worden dat je elke keer aangeeft dat ik bij Vodafone werk. Ik werk daar niet en alles wat ik hier schrijf doe ik uit mijzelf om mensen te helpen (klanten onder elkaar).



Ik zou wat aan me begrijpend lees vermogen doen jongen als ik jouw was, waar geef ik aan dat jij voor Vodafone werkt ?
Lees tussen de regels door, net als het verhaal van als je vriend het water in springt doe jij dat dan ook ?
Als alle providers iets doen moet Vodafone het dan ook doen ?
Snap je het nu of moet ik er een tekening bij maken voor je ?
Gr..
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Laten we het netjes houden en geen verwijten naar elkaar maken Energieboy PredRob
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic