EvelienR

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo

Goedendag
2 april kreeg ik een beruchte dat ik 80% van me bundel verbruikt had terwijl ik 1g heb en ik nooit over me bundel heen zit dus ik vrijdag aaf opgebeld en gevraagd hoe en wat meneer die me geholpen heeft had even gekeken en zei dat dat niet klopte en ik nog genoeg mb had staan volgens hem was er storing en er was dus niks aan de hand vervolgens kijk ik gister heb ik nog maar 60 mb nou sorry maar ik ben er nu wel klaar mee normaal hou ik Altijd eind van de maand over en zit ik er nu ineens overheen en überhaupt dat ik in 2 dagen tijd 800 mb verbruikt klopt al helemaal niet dus vandaar ook dat ik bel nee mevrouw niks aan de hand
Ik ben heel benieuwd hoe jullie dit gaan oplossen want ik ben de laatste tijd al niet te spreken over jullie maar dit maakt het er niet beter op
Graag een oplossing!!
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Beste EvelienR,

Dat is inderdaad niet fijn. My Vodafone hoort het juiste tegoed weer te geven. Ik neem aan dat je de app gebruikt. Als je inlogt op de website wat geeft de website van je tegoeden aan?

Echter dien je hier voor contact op te nemen met de klantenservice. Vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat wij niet in de systemen van Vodafone kunnen ivm privacy gevoelige gegevens. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.

Groetjes stevied86
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Hoi @EvelienR, met deze vraag kun je inderdaad terecht bij onze klantenservice. Je bericht voldoet niet aan de regels van dit board, ik sluit je bericht daarom. Voor vragen die je aan de andere Forum gebruikers wil stellen kun je hier natuurlijk wel altijd een topic starten 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic