Acer223

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo verlengd naar Sim only

Mijn abbo verloopt rond 13 Oktober a.s nu heb ik hem ongeveer een maand geleden verlengd naar een Sim only abbo, . Ik wil hier van af zien.. Gezien het nieuwe abbonement pas in Oktober ingaat kan dit nog geannuleerd worden ?

hoor het graag...
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Acer223
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je echt pech hebt op dit moment. Aangezien je al een maand geleden je abonnement hebt laten verlengen naar een Sim Only ga ik er vanuit dat Vodafone dit niet meer zal terug draaien. Je hebt namelijk maar 14 dagen bedenk (spijt) tijd. Maar je kan het alsnog vragen aan iemand van de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe Vodafone hierop reageerde.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Acer223
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik denk dat je echt pech hebt op dit moment. Aangezien je al een maand geleden je abonnement hebt laten verlengen naar een Sim Only ga ik er vanuit dat Vodafone dit niet meer zal terug draaien. Je hebt namelijk maar 14 dagen bedenk (spijt) tijd. Maar je kan het alsnog vragen aan iemand van de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Succes en laat nog even weten hoe Vodafone hierop reageerde.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic