Geachte Vodafone medewerkers,
Ik heb op 9 augustus 2014 een Red sim only afgesloten a 85 euro per maand, dit omdat dit het enige abbo was met de mogelijkheid de databundel europa wijd te gebruiken. Ik heb destijds in de winkel expliciet gevraagd of de mogelijkheid bestond dit dure abonnement fors naar beneden te bij te stellen mochten mijn behoeftes wijzigen. Hierop werd door de winkel medewerker positief geantwoord, met als enige 'maar' dat dit pas mogelijk was vanaf 3 maanden na start contract termijn.
In april dit jaar werd ik telefonisch benaderd door een verkoopmedewerker om mijn abonnement te verlengen, weer voor 1 jaar, dit heb ik gedaan.
Echter zijn inmiddels mijn behoeftes gewijzigd (naar beneden) en bestaat ook de noodzaak tot Europees gebruik niet meer.
Ik heb vandaag, 29/9/2015 contact gehad met de betreffende afdeling om mijn abonnement per 9/11/15 fors naar beneden bij te stellen, waarop ik het antwoord kreeg dat ik slechts 1 stap naar beneden kon (+- 65 euro per maand en 50 euro wijzigings kosten). Dit is mij destijds niet verteld bij afsluiten ondanks mijn specifieke vraag om fors naar beneden bij te kunnen stellen, en bijbehorend positief antwoord.
Ik vind 20 euro op een bedrag van 85 niet fors te noemen en ben van mening dat dit eerlijk gezegd misleiding van vodafone's kant is.