jordypouw

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abbo ineens duurder dan afgesproken

Nu heb ik 2 maanden geleden me abonnement verlengt via Smartphoneshop van Coolblue. Er was een aanbieding waarbij ik 23 euro per maand zou betalen. Er werd duidelijk gezegd dat dit gedurende mijn abonnement altijd geldig was en het bedrag dus gewoon 23 euro zou blijven.

Het eerste bedrag dat ik moest betalen was 23,11. 11 cent heb ik geen probleem mee. Maar het tweede bedrag was al ineens 28 euro.

Nu had ik ergens gelezen dat het vaak nog 1 maand duurder is als je van een duurder abonnement naar een goedkopere gaat.

Helaas wordt er deze maand WEER 28 euro afgeschreven. Kan dit zo snel mogelijk recht gezet worden, zodat ik gewoon de 23 euro betaal waarvoor ik getekend heb?!

Mvg,
Jordy
3 Reacties 3
Halil

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hey ik heb precies hetzelfde gezeik maar dan veel erger! Ik heb een abbo van 39€ per maand sinds mei. Nou in mei betaalde ik al 66€, in juni vond ik het nog normaal, bedroeg het 40.80€. En nu is het al helemaal uit de hand gelopen en moet ik al 68€ betalen. Bel ik de klantenservice op, krijg ik er 1 aan de lijn dat er een storing is en dat hij een case voor mij zou opzetten zodat ik het gewoon terug gestort krijg. Niks van gehoord? Heb ik bij mijn eigen bundel nog 300mb over brengt hij gewoon zomaar kosten in rekening. In de ochtend 5€, middag 20€ en uur daarna alweer 30€ en dat nog terwijl ik thuis op wifi zit, eigen bundel over heb en mijn telefoon nog niet eens gebruik! Mijn 1e abbo ervaring, en na jaren al klant te zijn geweest van Vodafone vind ik dit echt totaal niet kunnen! Ik heb de abbo 3 maanden, betaal al 3 maanden teveel en waarvan de 2 maanden boven de 60€ zitten. Vandaag direct contact opnemen met Vodafone zelf en na de winkel gaan, want zo ga ik zeker niet 2 jaar door!
Halil

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou ik heb 1201 gebeld. Een hele aardige, gezellige sociale dame aan de lijn gehad die in een paar minuutjes alles heeft geregeld voor me. Zo ken ik Vodafone weer, top!

Een extra dank voor dat dame
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
GOe om te lezen @Halil
Misschien ook een goed idee voor @jordypouw om te proberen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic