Erim

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbo einddatum

Beste,

Via My Vodafone zie ik staan dat de einddatum van mijn contract oktober 2017 is, maar dat moet oktober 2016 zijn.

Ik heb deze telefoon namelijk in juli 2014 in gebruik genomen en daarmee een tweejarig contract gekregen waar de originele einddatum juli 2016 van was.

Vorig jaar zat ik een aantal maanden in Turkije en toen heb ik een time-out aangevraagd van 3 maanden dus nu zou mijn uiteindelijke einddatum oktober 2016 moeten zijn.

In verband met het feit dat ik ontevreden ben met mijn huidige toestel en tevens omdat deze beschadigd is, wil ik binnenkort een nieuw toestel aanschaffen. Maar het contract moet wel eerst in orde worden gemaakt.

Zouden jullie mij daarbij kunnen helpen?

Vriendelijke groet,
Erim

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Het is niet de bedoeling dat de einddatum verkeerd staat
Ik raad je aan om het contract bij de hand te houden en contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice. Dit kan ook tevens via chat, Facebook en Twitter
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Erim , op het forum kunnen gebruikers elkaar helpen. Vanuit hier hebben we dan ook geen inzicht in de systemen. Ik raad je aan contact op te nemen met de klantenservice, zoals Steven- aangaf. Laat je ons weten of het inmiddels opgelost is?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic