Kevin Koenders

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvragen duosim

Ik heb een 2e telefoon nodig die beschadigt mag raken i.v.m. mijn werk.

Graag zou ik hetzelfde nr houden over deze 2 telefoons.

Ook moet ik op mobielendata kunnen werken zonder abonnement.

Kan dit bij jullie?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kevin Koenders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kort en krachtig, ja dat kan ook bij Vodafone en dat doe je met de Duo simkaart. Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Je Duo Sim vraag je aan in een van onze fysieke Vodafone-winkels of via onze klantenservice. Zij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres. De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn € 30 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen.

Veel plezier met je tweede kaartje en het gebruik 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Kevin Koenders 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Kort en krachtig, ja dat kan ook bij Vodafone en dat doe je met de Duo simkaart. Met Duo Sim ben je met twee verschillende telefoons op hetzelfde nummer bereikbaar zonder van simkaart te wisselen. Handig wanneer je een carkit gebruikt, of bijvoorbeeld voor in je tweede telefoon. En de kosten van beide simkaarten komen gewoon op dezelfde rekening.

Je Duo Sim vraag je aan in een van onze fysieke Vodafone-winkels of via onze klantenservice. Zij sturen vervolgens de nieuwe simkaarten naar je postadres. De eenmalige aanschafkosten voor Duo Sim zijn € 30 en kan aangevraagd worden voor alle abonnementen.

Veel plezier met je tweede kaartje en het gebruik 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic