jhvanoploo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanvraag Multisim

Via My Vodafone heb ik 15 maart een multisim aangevraagd, dit heb ik via My Vodafone gedaan omdat mij in de winkel verteld werd dat dit alleen online gedaan kon worden, dit zou dan maximaal 2 weken duren.

Na aanvraag heb ik de klantenservice gebeld, wie mij ook verteld heeft dat de levering van de multisim maximaal 2 weken kan duren. Die 2 weken zijn om, en ik heb nog niets ontvangen.

Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw de klantenservice gebeld, daar werd mij verteld dat het minimaal 2 weken duurt, en dat het eigenlijk normaal gesproken makkelijker was om gewoon naar de winkel te gaan, dan kan je hem namelijk direct meenemen.

Daarnaast, nu dat ik de sim heb besteld zie ik oppeens op de website van My Vodafone staan dat de €7,50 administratiekosten nu niet betaald hoeven worden, terwijl ik dit nog wel moet doen?

Kortom, wanneer komt mijn multisim binnen, kan ik de sim nu wel of niet in de winkel halen en waarom moet ik wel de onredelijke €7,50 administratiekosten voor een nieuwe sim betalen, terwijl dit als ik het nu had aangevraagd niet hoeft? De administratie van de multisim is in mijn mening namelijk geen €7,50 waard...
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @jhvanoploo

Wat vreemd dat je nog steeds de multisim niet hebt gekregen. Hebben ze hem opnieuw voor je aangevraagd?
De aansluitkosten zijn altijd €7,50 geweest. Waar zie je precies dat het gratis is?
jhvanoploo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gezien bij de inlogpagina van My Vodafone, maar is nu weg...

Niet opnieuw aangevraagd nee, ik heb nu gebeld met de klantenservice. Ze gaan de €7,50 eraf halen, dus die hoef ik niet meer te betalen. Daarnaast werd aangegeven dat door grotere vraag dan aanbod het zo lang kan duren, en dat ik deze week nog even moest afwachten. Daarnaast ook aangegeven dat de sim in de winkel alleen aangevraagd kan worden, maar dan vervolgens precies hetzelfde proces in gaat als bij de klantenservice. Dus dat je hem niet zomaar mee krijgt.

Nog steeds vind ik het wel raar dat je bij het afsluiten van een abonnement een simkaart direct mee kan nemen, maar als het om een multisim gaat de simkaarten opeens enorm schaars zijn. Dit is toch precies dezelfde simkaart, maar vervolgens anders in het systeem aangemeld..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic