Via My Vodafone heb ik 15 maart een multisim aangevraagd, dit heb ik via My Vodafone gedaan omdat mij in de winkel verteld werd dat dit alleen online gedaan kon worden, dit zou dan maximaal 2 weken duren.
Na aanvraag heb ik de klantenservice gebeld, wie mij ook verteld heeft dat de levering van de multisim maximaal 2 weken kan duren. Die 2 weken zijn om, en ik heb nog niets ontvangen.
Afgelopen vrijdag heb ik opnieuw de klantenservice gebeld, daar werd mij verteld dat het minimaal 2 weken duurt, en dat het eigenlijk normaal gesproken makkelijker was om gewoon naar de winkel te gaan, dan kan je hem namelijk direct meenemen.
Daarnaast, nu dat ik de sim heb besteld zie ik oppeens op de website van My Vodafone staan dat de €7,50 administratiekosten nu niet betaald hoeven worden, terwijl ik dit nog wel moet doen?
Kortom, wanneer komt mijn multisim binnen, kan ik de sim nu wel of niet in de winkel halen en waarom moet ik wel de onredelijke €7,50 administratiekosten voor een nieuwe sim betalen, terwijl dit als ik het nu had aangevraagd niet hoeft? De administratie van de multisim is in mijn mening namelijk geen €7,50 waard...