LindaR

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aantal belminuten tijdelijk verhogen

Goedemorgen,

Vanwege het coronavirus gebruik ik mijn telefoon meer en ik wil graag mijn belminuten upgraden. Ik krijg het echter niet voor elkaar. Zou het kunnen dan het niet kan of kijk ik gewoon niet goed?

Ik heb een Start L-abonnement met einddatum 16 september 2021.

Ik hoor het graag.

Linda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @LindaR 
In deze tijd is het erg lastig en begrijpelijk dat je meer minuten wilt hebben om in contact te blijven met iedereen. Er bestaan BloX mogelijkheden bij Vodafone, maar deze zijn alleen voor het buitenland. 

Je zou kunnen wachten op iemand van Vodafone, die je misschien verder kunnen helpen. Maar je kan ook proberen via de klantenservice van Vodafone, door te bellen of te chatten, of ze iets voor je kunnen doen. 

Lukt dit nu niet, dan kan je ook je abonnement verhogen en wanneer het weer minder kan, dan kan je deze weer verlagen. Kijk voor deze info, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @LindaR 
In deze tijd is het erg lastig en begrijpelijk dat je meer minuten wilt hebben om in contact te blijven met iedereen. Er bestaan BloX mogelijkheden bij Vodafone, maar deze zijn alleen voor het buitenland. 

Je zou kunnen wachten op iemand van Vodafone, die je misschien verder kunnen helpen. Maar je kan ook proberen via de klantenservice van Vodafone, door te bellen of te chatten, of ze iets voor je kunnen doen. 

Lukt dit nu niet, dan kan je ook je abonnement verhogen en wanneer het weer minder kan, dan kan je deze weer verlagen. Kijk voor deze info, op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen.shtml

hrj

Gedreven Meedenker
  • 71Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes

Upgraden naar Red Essential zou je kunnen doen (onbeperkt bellen) maar als dat niet de bedoeling is zou ik een voip accountje nemen. Even uitzoeken welke provider voor jou heet voordeligst is.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels al contact gehad met mijn collega's @LindaR? Mocht je willen dat ik met je mee kijk naar het upgraden, stuur mij dan een privébericht met daarin je naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiel nummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ook hoor ik dan graag naar welk abonnement het omgezet moet worden. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Topic gesloten ivm geen reactie meer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic