Tiny78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aansluitkosten

Ik heb onlangs een abonnement afgesloten en ondanks dat ik ook Ziggo klant ben zijn €25,- in rekening gebracht voor aansluitkosten.
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Tiny,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het afsluiten van een abonnement bij Vodafone staat los van Ziggo. Ook al krijg je wel korting (bij afsluiten van een Red abonnement), non-stop Dubbele data, Extra TC-pakket naar keuze en een Veilig online pakket. Dus de aansluitkosten krijg je niet gratis, mits er een actie loopt. Met de extra's houden ze wel rekening of je Ziggo klant bent, maar aansluitkosten niet.

Uiteraard kan je het nog proberen via de klantenservice (via My Vodafone app of via de website met de chat button). Succes!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Omdat we vanuit het forum geen kosten weg kunnen halen, ga ik het topic sluiten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic